20:12
حسن صدر
🚙🚕🚨
کسی می دونه در تصادفاتی که میزان قصور 50 -50 هست. پرداخت خسارت طبق چه قاعده ای پرداخت میشه.
جون هر کس دوست دارین حدس نزنین.
مستند صحبت کنید!
20:14
frz&frhm
شرکت بیمه50درصد خسارت را میده..
20:16
حسن صدر
ظاهرا کمی پیچیده تر هست از این جوابی که دادین.
20:18
frz&frhm
چه پیچیدگی ای داره؟😳😳😳
20:25
حسن صدر
موردی برای یکی از مشتریا پیش اومده بود که من هم تصورم 50 به 50 بود.
پرایدی با مگان تصادف کرده بود
آذرا 6 میلیون خسارت دیده بود و پراید حدودا 2.5 مبلیون.
اما قاعده 50 به 50 رعایت نشد.
یعنی اینکه شرکت بیمه از قاعده دیگه ای پیروی کرد که برای من هم عجیب بود.
20:27
frz&frhm
منظورش آزرا بود..
20:28
حسن صدر
عذر میخوام.
20:28
نه ماشین مگان بوده. نمی دونم چرا نوشتم آزرا.
20:31
تصور من این بود که شرکت بیمه 50 درصد خسارت هر کدومشون رو میده
اما در کمال تعحب به غیر از پانصد تومان برای خسارت مگان که کم کرد مابقی خسارت رو بطور کامل داد.
20:33
frz&frhm
جالبه..حتما لازم شد از واحد خسارتمون سوال کنم..
20:34
حسن صدر
ممنون میشم. این اتفاق خوب در شرکت بیمه آسیا افتاد در سال گذشته.
20:34
frz&frhm
خواهش میکنم..
20:37
حسن صدر
یه سوال دیگه
میزان طول کالایی که توسط مثلا نیسان چقدر باید باشه؟
حتما دیدین نبشی هایی که نیسان ها حمل می کنن از دو طرف طول ماشین بیشتر هست. فرض کنید این نبشی ها خسارت بشه.
چه استانداردی براش وجود داره؟
ایا نیسان اجازه داره نبشی رو حمل کنه که رو برابر طولش هست؟!
20:38
جمله ها کنی پس و پیش شد. اما فکر کنم منظورمو رسونده باشم.
20:40
frz&frhm
جناب صدر سوالاته جالب میپرسینا.
20:42
حسن صدر
ادم وقتی وارد دنیای بیمه می شی
با همه ادعاش میفهمه که هیچی بلد نیست.
راستش یه موقعی خودم خیلی ادعا داشتم.
وقتی بیشتر ورود کردم وقتی بیشتر مواجهه پیدا کردم وقتی بیشتر خوندم فهمیدم هیچی نیستم.
20:43
frz&frhm
خب میدونی چیه...چون بیشتر در پروسه صدور بودیم..اطلاعاته مربوط به خسارتمون کمتره.
20:48
حسن صدر
مشتریا سراغ کسی بیشتر میرن که اطلاعات بیشتری داشته باشه. ما باید مجهز به اطلاعات جانبی بیمه ای باشیم. بعضی وقتا متاسفانه دایره خسارت ممکنه بخوان در حق مشتری شما اجحاف کنن. اونوقت ما باید ازشون قانونی دفاع کنیم.
20:55
frz&frhm
بله درست میفرمایید.
20:56
از محل هردو بیمه نامه خسارت پرداخت میشه؟
20:59
حسن صدر
تشکر. مستندتون چیه؟!
20:59
frz&frhm
حق بیمش نسبت به کاربری بارکش بیشتره؟
21:01
حسن صدر
قوانین مربوط به حمل بار درون شهری و استانداردهای اونو از کجا میشه پیدا کرد.
من توی قوانین راهنمایی و رانندگی و هنینطور قوانین حمل کالا چیزی پیدا نکردم.
21:04
frz&frhm
منظورم حق بیمه وانت نیسان با کاربری بارکش معمولی با وانت نیسان آهنکش بود.
21:08
ممنون از راهنمایی کامل و جامعتون.
21:40
Deleted Account
👌👌👌
Hamed Taheri joined group by link from Group
23:13
حسن صدر
جناب کلانتر طبق فرمایش جنابعالی ماشین های بارکش مثل نیسان حق حمل بار با طول بیشتر از اتاقک بار نیسان ندارن. در حالیکه در سطح شهر مدام مشاهده میکنیم که نیسان و وانت با بارهایی طولانی تر از اتاقک بار تردد می کنن.
و شرایطی که شما میگین رو ندارن.
و غیر از اون، شما دوازده متر رو از کجا آوردین؟!
23:14
مستندتون رو نفرمودین.
23:24
برادر گرانقدر شما که از طول استاندارد نبشی ها نباید به استاندارد حمل بار برسی.
اینجور عملا شما دارین برای دگمه کت می دوزین.
23:25
اصلا فرض کنید کالای مورد نظر نبشی نیست.
23:31
نمی دونم چرا ؟! ولی مثل اینکه نتونستم سوالمو درست برسونم.
بهر صورت از شما ممنونم.
الان بالاخره فرمولش رو پیدا کردم
طبق ماده 71 آیین نامه راهنمایی و رانندگی
میزان طول بار نباید بیش از یک متر از جلوی اتاق و از قسمت عقب نیز نباید 2 متر از اتاق بیشتر باشد.
23:32
پس فرمولش 1 متر از جلوی اتاقک و 2 متر از عقب اتاقک هست.
23:34
من سوالم در خصوص یدک های نصب شده نبود. سوال من در خصوص خود بارکش ها بود.
به هر صورت ممنونم از همراهی شما.
23:35
احسنت. البته چراغ قرمز هم باید در جلوی بار و هم در عقب بار نصب بشه
طبق همون ماده 71
23:36
آقای کلانتر اجازه میخوام یه سوال در زمینه بیمه مسیولیت از گروه بپرسم.
23:38
frz&frhm
خب در زمان وقوع خسارت....باتوجه باینکه خسارت مالی تا6.3میلیون نیاز به کروکی ندارند و گزارشی موجود نیست ..بارکشها باوجود رعایت نکردن آیین نامه میتونند بار را خالی کنند و به واحد خسارت مراجعه و بدون مشکل خسارت پرداخت میشه..
23:40
حسن صدر
سوال 🚨
کارخانه ای بصورت فول بیمه مسئولیت دارد
در این کارخانه لیفتراکی که دارای بیمه شخص ثالث نیست باعث فوت شخص دیگری می شود.
آیا خسارت پرداخت میشود؟
اگر بله چرا و اگر خیر چرا؟
مستتد قانونیتون رو بفرمایید.
23:41
جدا؟
جالبه . نمی دونستم.
این رو مطمئن هستید؟!
23:41
frz&frhm
عرض کردم میتواند بار را خالی کنه و بعد به واحد خسارت مراجعه میکنه بدون هیچ مشکلی....
23:43
حسن صدر
یعنی اگر بارکش همراه با هر نوع باری باشد
افسر در زمان تصادف باید کروکی بکشه.
23:44
چه ربطی به تخلیه بار داره؟
23:45
این که آقای کلانتر میگه احتمالا یک دلیل فنی باید داشته باشه.
23:45
frz&frhm
فرمایشتون صحیح..ولی معمولا خسارت دیده بیشتر راغبه خسارت را از بیمه بگیره تا به دردسر بیفته..
23:45
حسن صدر
این که آقای کلانتر میگه احتمالا یک دلیل فنی باید داشته باشه.
23:47
frz&frhm
چون با بار طبق گفته ایشون کروکی میخاد..میره بارشو خالی میکنه و راحت داشتن کروکی را دور میزنه..
23:47
حسن صدر
آقای میرزایی ما داریم در مورد نص قانون صحبت میکنیم. چرا یهویی تمایلات افراد در زمان تصادف رو وارد مواد قانونی میکنید.
این سبک مباحثه شما اشتباه ست برادر من.
23:49
خب پس داستان کمی عوض شد.
طبق فرمایش شما
اگر بار باعث خسارت بشه کروکی میخواد
و اگر بار باعثش نباشه نیازی به کروکی نخواهد بود.
درسته؟!
23:50
frz&frhm
عزیز من منظورم اینه که راهکاری برای جلوگیری از تقلب در تصادفها بوجود بیاد..
23:51
خواهش میکنم استاد...منون از شما وسایر دوستان بابت پرسش وپاسخ.
23:54
حسن صدر
قربونت برم اخه صحبت تقلب نبود
وسط یه موضوع اون هم بی مقدمه به بحث دیگری رو که نباید ورود کرد. خلط مبحث میشه. بگذریم.
23:55
frz&frhm
ارادت ..شرمنده..شبتون
23:55
حسن صدر
سوال 🚨
کارخانه ای بصورت فول بیمه مسئولیت دارد
در این کارخانه لیفتراکی که دارای بیمه شخص ثالث نیست باعث فوت شخص دیگری می شود.
آیا خسارت پرداخت میشود؟
اگر بله چرا و اگر خیر چرا؟
مستتد قانونیتون رو بفرمایید.
23:55
frz&frhm
خواهش میکنم..شبتون خوش.
23:56
حسن صدر
من تسلطی در این زمینه ندارم. ممنون میشم شما بفرمایید. من اگر سوال داشتم میپرسم.
00:03
Amir Hematian
با عرض پوزش .باید کلوز حوادث نقلیه موتوری را داشته باشد .
00:08
حسن صدر
عزیز برادر برای جلوگیری از ضرر مشتری همون 85 درصد معروف رو گذاشتن.
00:11
Amir Hematian
اگر این شخص از کارکنان باشد که این کلوز کفایت میکند ولی اگر شخص ثالثی باشد مثلا راننده تریلی که آمده از کارخانه بار ببرد و از پرسنل شرکت نیست هم باید کلوز حوادث نقلیه موتوری را داشته باشد و هم کلوز اشخاص ثالث را.البته در بیشتر شرکتها وسایلی مانند لیفتراک و جرثقیلهای کارگاهی و لودر را که در محیط کارخانه کار می کنند را بیمه ثالث نمیکنند. پس انتخاب کلوز حوادث نقلیه موتوری بسیار مهم می باشد
00:11
حسن صدر
نه برادر من. من در خصوص خیلی از بیمه نامه خیلی ضعف دارم. این یه تعارف نیست.
من برای اینکه وارد جزییات نشیم از کلمه فول که مصطلح هم نیست استفاده کردم.
من سوالم اینه
که لیفتراک قانونا باید بیمه داشته باشه
به متوفی کاری ندارم که از کارگرها بوده یا از اشخاص ثالث.
بحثم اینه طبق قانون وسائط نقلیه ای مانند لیفتراک باید بیمه شخص ثالث داشته باشند.
و اینجا ندارن.
00:13
دوست عزیز سوال مسئولیت قبل تر ازسوال شما بود. ضمن اینکه دوستان جواب شما رو دادن. از جمله 85 درصد سود مشارکت در منافع در تمام سالها.
00:16
آقای کلانتر چرا به دو صورت مختلف جواب دادین؟!
00:16
Deleted Account
می تونم لینکشو داشته باشم ؟
Deleted joined group by link from Group
00:30
Deleted Account
بیمهدسازه های تکمیل شده ساختمانی
00:33
حسن صدر
چه فرقی دارن؟
00:34
بله. من هم لیفتراک بیمه ثالث صادر میکنم.
00:36
من شنیدم که در محیط کارگاهی الزامی به گواهینامه به داشتن گواهینامه نیست و صرفا مهارت در کنترل و استفاده کفایت می کنه.
00:37
اهان. شما منظورت کارگاه معمولی نبود.
00:37
من مستندشو پیدا می کنم.
Deleted joined group by link from Group
00:43
حسن صدر
دارم میگردم دنبال اون موردی که شنیدم.
00:57
پیداش نکردم. ولی میدونم که از آدم مطلع و موثقی اینو شنیدم. چون مورد خاص بود به خاطرم مونده.
محمد علي عارف موسي زاد joined group by link from Group
09:44
حسین مقدم نیا
درخصوص سوال آقای صدر در مورد لیفتراک
باید به عرضتون برسونم.
کلیه شرکتهای بیمه،یه بیمه نامه ای دارن
تحت عنوان:
بیمه مسئولیت مدنیدارندگان ماشین آلات ساختمانی از قبیل جرثقیل ،لیفتراک ... در قبال اشخاص ثالث.
پس هر کارفرمایی این بیمه نامه داشته باشه میتونه خسارتهای مالی و جانی به اشخاص ثالث پوشش بده.
البته داشتن و ارائه گواهینامه رانندگی هم در زمان پرداخت خسارت الزامی است
09:59
frz&frhm
دقیقا همینطوره..از زمانیکه ستونهای پیش بینی حذف شده فروش سخت تر شده است.
10:01
بیشتر توضیح میدین...ممنون
10:04
منظورتون اینه از پوششها صحبت بشه؟
Deleted joined group by link from Group
10:26
حسین مقدم نیا
جناب منظورم این بیمه نامه👇👇👇👇
10:27
Deleted Account
عالی بود تشکر
10:28
آقای کارشناس یه مقدار مطالعه تون در مورد بیمه ها بیشتر کنید
10:35
Deleted Account
با تشکر از خانمmhbh بابت فایلهای صوتی
123 joined group by link from Group
11:13
حسن صدر
دوست عزیز ضمن تشکر از شما
عارضم خدمتتون که
صحبت از صدور بیمه و ظرفیت بارکش نبود صحبت از طول بار اون هم در زمان خسارت بود.
ضمنا این نامه ای که فرستادین مربوط به بیمه ایران هست نامه بیمه مرکزی فرق میکنه
برقرار باشید .
11:15
یه زمانی کارت مخصوصی داشتند
تصور می کنم الان همه کارت دارن که شبیه همین کارتهای معمولی خودرو ها هست.
به نوشته من استناد نکنید
این فقط نظر شخصی من هست و مستندی براش ندارم.
11:20
Deleted Account
گروه وی آی پی فارکس ( هزینه اشتراک دارد)
Deleted joined group by link from Group
12:00
حسین مقدم نیا
شما به کارشناس مسئولیت شعبه تون بگید بیمه مسئولیت لیفتراک میخام.اون براتون توضیح میده
12:15
حسن صدر
باید از شرکت بیمه خودتون بپرسین و حتی از شعبه ای که باهاش کار میکنید.
نه از نماینده ها
12:31
حسن صدر
شعبه با شعبه فرق میکنه. شعبه بیمه ایران ما با اینکه یک مجتمع خیلی قوی هست
ولی اجازه صدور بیمه مینی بوس رو هم نمی ده.
12:35
شهری نه. بستگی به سلیقه رییس شعب داره.
12:42
frz&frhm
کاری دیگه نمیشه کرد..نوش دارو بعد از مرگ سهراب..
12:42
دقیقا..و معمولا مهارت رانندگیشون نیز خوبه..
12:43
فکر کنم باید بتونه ثابت کنه..
12:50
یعنی حتی اگر مسافرش دوست یا همکار باشه قاعده نسبی اعمال میشه؟
12:52
حسن صدر
اصل بر حسن نیت هست. بیمه نمی تونه اثبات کنه.
12:57
frz&frhm
واقعا قاعده نسبی میشه😳😳😳
13:16
Mohammadreza
⁉️ آیا می دانید در جوامع پیشرفته ، دیه انسان ها متفاوت است!
👈 به عنوان مثال دیه دست یک جراح متخصص که تمام قابلیتش برای عمل جراحی ، دستانش می باشد با یک فرد معمولی بسیار تفاوت دارد!
13:17
🖕لینک کانالو بر میدارم که تبلیغ نشه😜
13:18
یه دفعه مطلبو تو کانال ارسال میکنم
یه دفعه به عشق اعضای گروه اینجا میفرستم!
13:46
Zohreh Nf
سلام دوستان گرامی تاکسی داخل شهری هستش و نمیتونه بدون مجوز از شهر خارج بشه واغلب هم برای سفر با خانواده خارج میشه یعنی ماهییتش داخل شهری هستش مگر در موارد خاص.ولی تاکسی های بیسم وتلفنی ماهیت برون شهری دارند که باید بیمه برون شهری براشون صادر بشه
13:48
حسین مقدم نیا
همکار گرامی.
میتونی بیمه مسئولیت عمومی براشون صادر کنی.🙏🙏🙏
13:50
Deleted Account
بسیار عالی
13:54
واقعا خیلی خوب حرف میزنید
خیلی خوش حالم که پاسارگادی هستید
14:14
Deleted Account
سلام دوستان.بناست مناقصه شرکت کنم.بار اول
از من تضمین خواسته
از طرفی تامین اجتماعی و مالیات بر ارزش افزوده خواسته.
میشه توضیح بدید چی؟
باید چکار کرد
متن نامه چی؟
14:16
Mohammadreza
با سلام
صحبت ها خوب و دلنشینه...
اما یک نکته رو فراموش نکنید ، امروز درآمد و زندگی و سود ما از صدور بیمه نامه ها میگذره، به نظر شما پخش چنین سخنانی بدبینی نسبت به بیمه ایجاد نمیکنه؟!
آیا خودمون باعث دلسردی نمیشیم؟!
آیا اینکه بگیم بیمه راست میگه ولی دولت و تورم باعث نتیجه منفی میشه ، خود زنی نیست؟!
آیا جامعه ی ما و عوام جامعه فرهنگ این نوع ادبیات رو می پذیرند؟!
14:19
یا سوال دیگه اینکه بر مبنای کدوم اصل بازاریابی و تبلیغات و یا به پیروی از مکتب کدام بزرگ مردی در عرصه ی فروش ، این نوع سخنرانی ها انجام می گیرد؟!
امیدوارم دوستان از من ناراحت نشوند ولی بنده بلعکس خوشحالم که شما از بیمه نوین نیستید.
14:25
منکه بیشتر این سخنرانی رو از طرف فردی میبینم که برای خراب کردن بیمه اومده !
دوستان تو رو خدا توجه کنید که سخنان برای همکاران چه تبعاتی داره!
14:26
من مطمئنم که مدیریت بازاریابی بیمه خودتون هم به شدت با چنین سخنرانی ها و مطالبی مخالفت خواهد کرد!
14:28
حسین مقدم نیا
سپرده برای تضمین که امری بدیهی..
ولی تامین اجتماعی برای بار اول میبینم .
ارزش افزوده هم که مشکلی نیست.آخرین فیش واریزی بیانگر همه چیز هستش.
14:37
Deleted Account
من دو ماه کد گرفتم و هنوز برای ارزش افزوده ثبت نام نکردم
14:43
حسن صدر
فرمودین نظر بدین جسارتا عرض می کنم روی قیمت ماشینی که مثال زدین. قیمت یه پراید 20 سال پیش 40هزار تومان نبوده
حدودا 5.200 بود توی سال 75.
عذرخواهم به خاطر جسارتی کردم.
. joined group by link from Group
14:51
Mohammadreza
ضمناً دوست عزیز این مطلب پس از اینکه در فضای عمومی انتشار پیدا کرده ، داره نظر سنجی میشه!
یعنی ما الان نظرمون رو راجع به تیری که از کمان پرتاب شده داریم میدیم!
البته همینکه بقیه بدونن که نباید از این شیوه استفاده کنند بسیار عالی است.
اما این از تبعات تیر پرتاب شده چیزی کم نخواهد کرد.
ممنون
14:54
حسن صدر
دوست عزیز شرکت کردن در مناقصات قواعد خاصی برای خودش داره
بدون مطالعه ورود کنین بیشتر وقت خودتون رو می گیرید.
برای شرکت در مناقصه شما باید مراحلی رو طی کنید و از طرفی شرایط و امتیازاتی داشته باشید
نداشتن امتیارات باعث میشه شما نتوتی حائز شرایط باشی
سه تا پاکت الف و ب و ج باز میشه
که هرکدوم از اونا مرحله ای از کار هست
از توان مالی گرفته تا سوابق فنی و بیمه ای.
کسانی که امور مالیاتیشون رو درست انجام میدن و گواهی قطعی پرداخت مالیات می گیرن طبیعتا امتیاز بیشتری میگیرند.
شما برای خرید پاکت شرکا در مناقصه هم باید هزینه ای هر چند کم پرداخت کتید
هزینه درشت مربوط به ارائه ضمانت بانکی هست تا اگر یه وقت برنده شدی و بعد از برنده شدن شونه خالی کردی مناقصه گزار ضرر نکنه
در همه مناقصه ها حتی ضمانت نفر دوم رو هم نگه میدارن که اگر نفر اول شونه خالی کرد نفر دومی هم باشه
گواهی تامین اجتماعی بیشتر مربوط به پیمانکارا هست نمی دونم چرا از شما خواستن و یا من بلد نیستم.
14:57
حسین مقدم نیا
خوب همین فردا ثبت نامه اینترنتی انجام بده.
بعد از چند روز برات شناسه و پسفورد میاد.
همون پیش نویس فرم ثبت نام هم میتونی بهشون ارائه بدی
15:15
حسن صدر
خواهش می کنم. این رو هم در نظر بگیر که گرفتن ضمانت نامه هم هزینه بر هست.
بانکها براحتی ضمانت نامه شرکت در مناقصه نمی دن.
معمولا یا باید پول بذاری توی بانک و یا ملکی رو در وثیقه بذاری تا بتونی ضمانت بگیری.
دوست عزیز مبادا جملاتی که نوشتم باعث بشه شما از کار کردن بترسی و جلو نری
منظورم این نیست بلکه منظورم اینه که مطلع باشی و جوانب کار رو بسنجی.
اگر میخوای توی مناقصات ورود کنی پیشنهادم اینه که قانون مناقصات رو بخونی
فراخوان ها و انواع ضمانت نامه ها رو بشناسی
و مهم تر از همه اینکه بتونی بصورت حرفه ای نرخ بیمه نامه رو بشکنی.
یه چیز جالب هم بهت میگم شاید تعجب کنی
وقتی اداره ای برای کاری مناقصه برگزار می کنه توی روزنامه چاپش می کنه
مثلا روزنامه همشهری
هزینه چاپش میشه باز مثلا 2 میلیون تومان.
طبق قانون مناقصات پرداخت هزینه آگهی مناقصه از مرحله فراخوان تا به آخر بر عهده برنده مناقصه هست.
پس جوانب کار رو کاملا بسنج و بعد ورود کن برادر گلم.
15:50
Vahid M
من نماينده بيمه ايران هستم و كاملا احترام ميذارم به شركتهاي ديگه و استفاده ميكنم از تجربيات و اطلاعات همكاران در شركتهاي ديگه.
جسارتا چرا همديگر رو تخريب ميكنين؟
همفكري كنيم و هدفمون نيت خير و خدادوستانه باشه م مردم و هموطنانمون رو بكشيم به سمت بيمه هاي عمر و زندگي تا در زمان استفاده هم اونا خوشحال باشن هم ما كه يه خدمتي كرديم.
اگه واقعا هدفمون موفقيت هست همفكري كنيم و اگه كسي هدف تخريب يا ترد خدمات بيمه و ناراضي ازبيمه يا تخريب شركتهاي ديگه داره متاسفم.
15:52
درسته هر كسي در هر شركتي باشه بايد تعصب اون شركت رو داشته باشه
اما تخريب شركتهاي ديگه يعني بي اعتمادي مردم از كل شركتها و عدم موفقيت در فروش
15:57
Mohammadreza
ما همه یه تیم هستیم!
این بی تعارف میگم.
مثلاً وقتی اون فایل صوتی رو کسی گوش بده ، دیگه نمیگه سخنران مال بیمه پاسارگاد بده!
همه رو به یه چشم میبینه!
15:59
حسن صدر
دوستان فنی صحبت کنید. پاسارگاد به نظر من پاسارگادی نیستم هم بیمه خوبیه.
دوستانی که به پاسارگاد نقد دارن فنی صحبت کنن. تا جایی که من میدونم پاسارگاد هم خوبه.
کجای کار پاسلرگاد ایراد داره که اینطور بهش ایراد میگیرین.لطفا فنی و مستتد صحبت کنید.
16:02
Vahid M
كدوم يك از شركتها آورده اوليه دارن؟
و پوشش سرطان؟
16:09
حسن صدر
ایران و سامان رو میدونم که دارن
احتمالا همه دارن. چون دلیلی نداره که نداشته بشن. به نفع شرکتهای بیمه است. یحتمل همه دارن. البته در خصوص ایران و سامان مطمئن هستم اما در خصوص مابقی شرکتها فقط حدس میزنم و قابل استناد نیست حرفم.
16:15
Mohammadreza
برادر عزیز از لطف شما ممنونم
16:18
Deleted Account
منم همین رو میگم قرار نیست ما نقد کنیم کسی. رو .....
این گروه هدفش چیز دیگریست . غیر از اینه؟
16:20
Deleted Account
بیمه پاسارگاد برای هر بیماری خاص که پنج تا هم هست در طول دوره یکبار غرامت میده یعنی طرف تو یه سال سرطان خون داره فقط تو طول قرار داد یکبار بابت این سرطان تا ۲۵ میلیون میتونه بگیره و اگه کل ۲۵ میلیون ذو بگیره تا پایان سال دیگه غرامتی نداره برای بیماری خاص و از سال بعد برای بیماری های دیگه اش میتون استفاده کنه
16:25
Mohammadreza
lk j,qdp nhnl n,sj ucdc
16:26
من توضیح دادم دوست عزیز!
16:29
Deleted Account
اون که بله من سقفشو گفتم مسلما به پرداختش رابطه مستقیم داره
16:35
درسته یا سی درصده بیمه عمر
Deleted joined group by link from Group
17:45
✖️AliN✖️
بعله اينا ب تعريف درسته ولي نويي مسعىليت كشتي داران است در قبال خاج سازى مغروغه شناور از دريا
18:37
Zohreh Nf
بیمه پاسارگاد برای هر یک از بیماری خاص بر اساس حق بیمه حداکثر تا سقف 25 میلیون برای هر بیماری هر ساله پرداخت میکنه به عنوان مثال اگر کسی در سال بیمه ای سرطان گرفت بر اساس سقف بیمه نامه صادره خسارت پرداخت میکنه و اگر در همان سال دچار یک یا چند بیماری که خاص محسوب میشن دچار بشن بازم خسارت رو پرداخت میکنه ودر هرسال بیمه ای این تکرار میشه البته تا سقف بیمه نامه.همنطور که یکی از دوستان فرمودند جمعا"125 میلیون پوشش دارند.
18:41
ممنون از نظر لطف شما .البته من نماینده پاسارگادم وبالغ بر 5 هزاربیمه عمر صادر کردم و هر روز سرو کاردارم ومطمئن هستم.
18:43
Zohreh Nf
در فرم پیشنهاد پاسارگاد مقابل پوشش بیماریهای خاص کاملا نوشته شده تا سقف 25 میلیون برای هر بیماری.
18:47
مهدی
خوشحالم که موفق شدید ۵۰۰۰ بیمع عمر به هموطنانمون بفروشید جای تحسین و تقدیر داره. داشتن بیمه عمر برای هر ایرانی به نظرم واجبه فرقی نمیکنه از کدام شرکت بیمه ای خریداری بشه
18:48
Zohreh Nf
ممنونم به نظر من هر ایرانی یک بیمه عمر.
18:51
Zohreh Nf
بله فکر میکنم حق با شماست ولی تا سقف 25 میلیون هر ساله برای هر پوشش خسارت پرداخت میشه ولی اجازه بدید اطاعاتم رو تکمیلتر کنم وخدمتتون عرض میکنم .ممنون که به نکات ریز توجه میکنیم که این باعث حرفه ای شدن بیشتر نماینده میشه.
18:53
حتما اینکارو انجام بدین پشیمون نمیشید اگر بخواهید میتونم براتون مشاوره بدم وییمه نامه تون رو صادر کنم.
18:58
Leila Masoudi
کارافرین تا سقف 30 میلیون تعهد میده البته در طول مدت قرارداد .
Deleted joined group by link from Group
19:19
Deleted Account
سرمد هم برای هر کدوم از امراض تا 30 میلیون تعهد میده.
19:28
حسن صدر
5000 بیمه عمر فروختین فوق العاده ست. باعث افتخاره که همجوار شما هستیم. این آمار وحشتناک خوبه. ای کاش اگر منعی وجود ندارد طریقه فروشتون رو به بقیه یاد بدین.
آیا بازاریاب دارین یا خودتون فروختین؟
19:30
Zohreh Nf
ممنونم از لطفتون.
19:31
من هم خوشحالم که در حضور هم قطاران هستم ودارم درس یاد میگیرم.
19:32
به من بازار یاب هم دارم و هم خودم کار میکنم
19:32
سعی کنید اطلاعاتتون رو بروز کنید
19:33
در کارگاههای آموزشی شرکت کنید.وتنه شنونده نباشید و عمل کنید.
19:34
میتونید بازار هدف انتخاب کنید وبا هاشون مذاکره کنید واز بیمه نامه هایی که در اون صنف نوشتید برای صدور بیمه نامه برای باقی افراد اون صنف استفاده کنید.
19:35
نکته مهم اینکه اول باید خودتون واقعا به محصولتون ایمان داشته باشید واین بیمه نامه رو برای خودتون و خانواده خود تهیه کنید.
19:36
همچنین صادق باشید و اطلاعات درست به بیمه گذار بدهید و صرفا هدفتون کارمزد نباشه و کمک کردن به مردم و بااا بردن سطح رفاه مردم و دستگیری باشه
19:37
مطمئن باشید اگه اینطوری باشه موفق میشید .سخمی که از دل براید لاجرم بر ول نشیند.
19:38
مهدی
موافقم .حرف حساب
19:47
Deleted Account
سلام.
یه پیشنهاد:
اگه تو تلگرام گروهی بود برای معرفی کارمند جهت کار در نمایندگی ها با درج رزومه و رشته کاری خیلی عالی میشد.
19:49
R A
ضمن تبریک و اظهار خوشحالی اگر جسارت نباشه ممکنه بفرمایید در عرض چه مدت زمانی و با کمک چند نفر بازاریاب موفق به این میزان فروش شده اید؟
19:51
به نظر من هم این پیشنهاد فوق العاده مفید و کاربردی است
19:57
Zohreh Nf
من در اواخرسال 91 شروع کردم.بازاریاب 30 40 تا هستش ولی حدود5 تا فعال هستند.
19:58
R A
ممنون. براتون آرزوی موفقیت هر چه بیشتر دارم
19:58
Zohreh Nf
نصیرفام هستم از بیمه پاسارگاد استان آ.شرقی شهرستان مراغه.
19:59
موفقیت تک تک بیمه گران عزیز از تمامی شرکتها آرزوی قلبی من است.
19:59
R A
اگر گساخی نباشه میتونم بپرسم روش پرداختی شما به بازاریاب چه هست؟ حقوق ثابت، پورسانت یا ...
20:00
این حسن نظر شما را میرسونه
20:02
Zohreh Nf
شرکت پاسارگاد سیستمش طوری هستش که 70 درصد کارمزد به حساب نماینده فروش و 30 درصد به نماینده جنرال پرداخت میکنه.و نماینده جنرال ونماینده فروش هیچ ارتباط مالی با هم ندارند و کارمزد هر کس مستقیما به حساب خودش واریز میشه.
20:04
R A
دقیق متوجه نشدم الان شما نماینده فروش محسوب میشید؟
20:04
Zohreh Nf
نه جنرال هستم
20:05
و کارمزد بازاریاب هارو شرکت به حسابشون واریز میکنه
20:05
R A
و بازاریابها مگر به عنوان بازاریابی که مستقیم با شما کار میکنند محسوب نمیشند؟
20:07
Zohreh Nf
چرا ولی از همون ابتدا به شرکت معرفی میشه ونامشون وارد سیستم میشه وبر اساس تهداد بیمه نامه ای که نوشتند از شرکت کارمزد میگیرند نه از من
20:08
R A
ممنون متوجه شدم و سپاسگزارم
20:08
Zohreh Nf
در زیر مجموعه نمایندگی من کار میکنن
Deleted joined group by link from Group
20:42
Deleted Account
Kalantar 22.04.2016 00:16:52
Eli joined group by link from Group
20:49
اعظم سعيدي
اگر از بیمه گذشته باشد جزو تعهدات محسوب می شود
20:51
مهدی
فکر نکنم خودکشی جزو تعهد بیمه عمر باشه
20:51
Zohreh Nf
بعد دو سال سرمایه فوت در صورت خودکشی به ذینفعان تعلق میگیره.
20:57
Zohreh Nf
چرا در شرایط عمومی بیمه پاسارگاد به صراحت عنوان شده.
20:57
فقط اندوخته تعلق میگیره
21:01
مهدی
اگر کار همیشگیش باشه نمازش کامله
21:02
Zohreh Nf
اگه قبل دوسال باشه فقط ارزش بازخرید تعلق میگیره .بعد دوساا سرمایه فوت پرداخت میشه
21:03
مهدی
راننده نمازش کامله چون شغلش رانندست.جسارت نباشه
21:04
Zohreh Nf
بله درسته قبل از دوسال منظورم همون بود.🙏🙏🙏
21:12
Deleted Account
مشتری : من هم بیمه روستایی دارم و هم بیمه سلامت . اینا دیگه کافی هست بیمه عمر نیاز ندارم ..... مشاوره بیمه: .... بقیه شو شما تکمیل کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
21:17
حسن صدر
👍👍👍
فرمایش ایشون درسته.
شرکت های بیمه با استفاده از نظر روانشناسان و البته آمار متوجه شدند کسانی که قصد خودکشی دارن تا قبل از دو سال عملی می کنن
یعنی روانشناسان و از طرفی آمار میگه بین تصمیم به خودکشی تا انجام خودکشی بیش از دو سال طول نمی کشه. این دو سال یک استاندار جهانی هست. البته کشورهای شرق آسیا هنوز با این مورد مشکل دارن و تصمیمات مختلفی می گیرن.
توی ایران هم تا چند وقت قبل سه سال بود که با آیین نامه جدید به دو سال نغییر پیدا کرد.
حالا اگر کسی بعد از دوسال خودکشی کرد به این معنی هست که این فرد بعد از خریدن بیمه تصمیم به خودکشی گرفته. البته این خودکشی رو جز فوت بر اثر حادثه حساب نمی کنن. چون خودکشی در تعاریف حادثه وجود نداره.
Deleted joined group by link from Group
21:28
حسین مقدم نیا
بیمه دانا تا 11ماه ،تخفیفات اعمال میکنه.
21:29
Deleted Account
سلام بیمه ایران هم تا یکسال تعلق میگیره
21:29
ᴇʜsᴀɴ.ᴍ
سلام، دوستانی که بازایاب دارند
برای بیمه ثالث و بدنه و عمر ،معمولا چه مقدار از کارمزد به بازاریابشان پرداخت میکنند؟
21:30
حسن صدر
همکاران محترم من ظاهرا ریپورت شدم. چرا . نمی دونم! چه باید بکنم؟
شرمنده سوال غیر بیمه ای می پرسم؟!
21:32
Deleted Account
احسنت
21:33
Deleted Account
من فرستادم✋
Deleted joined group by link from Group
21:52
Deleted Account
سرمایه انسانی در صنعت بیمه
در مقایسه با فعالیتهای تولیدی كه پیشرفتهای تكنولوژیك نقش مهمی در كیفیت تولید و قدرت رقابتی آنها دارد، در صنعت بیمه، سرمایه انسانی اهمیت ویژهای داشته و مهمترین عامل موفقیت و عدمموفقیت شركتهای بیمه در یك محیط رقابتی است.
یك شركت بیمه به دلیل اینكه كلیه كاركنان در ارائه خدمات دخیل هستند نمیتواند با استخدام چند كارشناس متبحر بیمهای موفق شود و اصولا خریدوفروش دانش در بخش خدمات در مقایسه با خریدوفروش دانش و تكنولوژی در حوزههای تولیدی مشكل بوده و فقط در سایه توجه به اصول مدیریت دانش است كه یك شركت بیمه میتواند امكان موفقیت خود را افزایش دهد. بررسی تحولات دنیای امروزی نشاندهنده این واقعیت است كه در مقایسه با گذشته سرعت تغییرات بهطور سرسامآوری افزایش یافته است؛ بنابراین، عوامل موثردر پایداری و رشد بنگاههای تولیدی و سازمانهای خدماتی نیز دچار تغییر اساسی شده است. در گذشته پایداری یك بنگاه اقتصادی به عواملی ازجمله تاكید بر نتایج كوتاهمدت، تكیه بر حفظ شرایط موجود، محدود شدن در قوانین انعطافناپذیر مدیریتی و ... بستگی داشت، ولی امروزه تفكر سیستمی دچار تغییرات زیادی شده و عواملی مثل تكیه بر نتایج بلندمدت، استفاده از سیستمهای مدیریت مشاركتی و ... كه اكثرا مرتبط با سرمایه انسانی هستند، نقش مهمی در دوام و بقای یك سازمان دارد. اهمیت سرمایه انسانی در یك شركت بیمه به دلایل مختلفی است كه به مهمترین آنها اشاره میشود: 1- با تكیه بر نوآوری نیروی انسانی میتوان با طراحی محصولات وخدمات جدید بیمهای امكان موفقیت شركت را افزایش داد. یك شركت بیمه ممكن است در كوتاهمدت با استفاده از سایر ابزارها بتواند موفق شود، ولی شكی نیست كه امكان تداوم موفقیت در بلندمدت تكیه بر سرمایه انسانی است. 2- در 10 سال گذشته به دلیل نبودن سیستم رقابتی اكثر شركتها به فكر حفظ شرایط موجود بوده و كمتر بهدنبال خلق فرصتهای جدید بودند؛ ولی امروزه با فعالیت شركتهای بیمه خصوصی شرایط حاكم بر بازار فرق كرده است و اگر شركتی صرفا به امتیازها و پرتفوی فعلی خود توجه كند و نتواند از خلاقیت نیروی انسانی خود استفاده كند، در بلندمدت احتمال عدمموفقیت آن افزایش مییابد. 3- نقش نیروی انسانی شركتهای بیمه صرفا در رابطه با شبكه فروش نبوده و كلیه كاركنان در ردههای مختلف در موفقیت شركت دخیل هستند. بهعنوان مثال، اگر ارزیاب خسارت یك شركت اطلاعات كافی نداشته یا بنا به دلایل مختلف میانگین خسارتهای وارده را كمتر اعلام كند، در كوتاهمدت ممكن است با عدمپرداخت خسارت واقعی یا تاخیر در پرداخت خسارت، ضریب خسارت خود را كم كند ولی در یك محیط رقابتی نمیتواند در بلندمدت موفق شود. 4- حتی در یك محیط غیررقابتی نیز اگر شركت بیمهای بتواند بدون اتكا به توان نیروی انسانی خود، صرفا با استفاده از برخی رانتها و انحصارات خاص موفق شود، اگر به حقوق مشتری خود توجه نكند، در نهایت به كل صنعت بیمه لطمه وارد میكند و یكی از مهمترین عوامل پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در برخی كشورها همین موضوع است.
22:18
Deleted Account
سلام و عرض ادب
Deleted joined group by link from Group
22:32
homa Abd
در بیمه ثالث اگر راننده مقصر گواهی نامه ش باطل شده باشه ( تاریخش گذشته باشه) بیمه خسارت میده! ؟
22:36
Zohreh Nf
سلام استاد آران از اینکه اینجائید خوشحالم .🌸🌸🌸🌸
23:00
همونطور که جناب کلانتری فرمودن
ابطال با انقضای گواهینامه فرق می کنه
انقضای گواهینامه هیچ مشکلی ایجاد نمی کنه
ولی عدم تناسب و یا ابطال گواهینامه باعث میشه بیمه پول پرداختی رو ریکاوری کنه.
23:05
leila Langari
50درصد کارمزد؟ یا کارمزد و صدور؟
23:08
بعضی هم 1تا2درصد حق بیمه خالص رو میدن البته
23:09
حسن صدر
ما یه روال دیگه ای داریم
صدور صفر درصد
کارمزد بسته به رشته بیمه 70 تا 80 درصد
23:10
احتمالا منظورتون توی مسئولیت و حوادث هست. چون اگر بخوایم از ثالث دو درصد بدین که باید سه برابر کارمزد و حق صدور دریافتیتون بهش بدین که شدنی نیست.
23:12
ᴇʜsᴀɴ.ᴍ
پنجاه هزار تومان منظورتون هست؟
اگه بیمه شده در بیمه عمر حق بیمش رو نپرداخت یا انصراف داد اونوقت همون هفتاد تومان هم کارمزدش نمیشه!؟ در اینصورت چی کار باید کرد؟
23:12
حسن صدر
منظورشون درصد هست برادر.
23:12
Deleted Account
واقعا ؟؟؟؟
23:13
حسن صدر
این خبر مال الان نیست عزیز
این قضیه مربوط به چند ساله
23:14
Deleted Account
الان من یه ماشین خریدم.تعویض پلاک و اخذ برگه سبز کافی هست؟؟؟
23:14
حسن صدر
از وقتی پلاک جدید اومد این درگیری ایجاد شده
و اخرالامر قرار بر اینه که هر دو باهم جیب ملت رو بزنن.
23:14
Deleted Account
دیگه نیازی به محضر خونه بابت سند قطعی زدن نیست؟؟؟؟
23:19
حسن صدر
مدتها است دو طرف طناب رو گرفتن می کشن و ملت این وسط گیر افتادن.
23:26
ᴇʜsᴀɴ.ᴍ
مرسی گرفتم چی شد،
پنجاه درصد کارمزد ثالث
هفتاد درصد کارمزد بیمه عمر
23:44
homa Abd
مرسی از پاسخ گویی کامل دوستان!
یک سوال دیگه؛ اگر دو اتوموبیل تصادف کنن و ماشین مقصر بیمه ثالث داشته باشه ولی اونکی ماشین بیمه ثالث نداشته باشه تو پرداخت خسارت تاثیر داره؟
23:46
یعنی اگر بیمه نکنه خسارت نمیدن؟
23:47
حسن صدر
جناب کلانتری
مطلبتون رو خطاب به خودم الان دیدم.
تا جایی که من اطلاع دارم تمام شرکت های بیمه گر ایرانی سرمایه فوت در صورت خودکشی رو بعد از دو سال پرداخت می کنن.
اگر لازم هست من شرایط مندرج در بیمه نامه عمر چند تا شرکت رو اینجا بذارم.
بعید میدونم شرکتها در این مورد اتفاق نظر نداشته باشن.
شما شرایط عمومی که نه! شرایط خصوصی شرکت خاصی رو سراغ دارین که غیر از این عمل کنه؟!
H...... joined group by link from Group
Deleted joined group by link from Group
23:54
Mc.T
عزیزان پاسارگاد، در هنگام بازخرید زودهنگام ایا سود قطعی تعلق میگیرد یا تضمینی؟
23:55
حسن صدر
جناب کلانتری التفات بفرمایید.
23:55
شرمنده . من گیج شدم یه لحظه.
فرق قطعی و تضمینی چی بود؟!
23:58
Mc.T
جاان! قطعی همان پیش بینی اعلام شده ی هرسال است که پس از اعلام تبدیل به قطعی میشود تضمینی هم همان هجده،پانزده و ده درصد
00:01
Mc.T
خواهش میکنم انجام وظیفه است
00:02
عزیزان پاسارگاد جواب مرا محبت می فرمایند؟
00:04
Mc.T
شایسته هستم،هنوز نمایندگی ندارم در حال اتخاذ تصمیم جهت انتخاب شرکت هستم
00:07
ضمن سپاس ،فایل به روز شده است؟
00:09
شما جواب سوال مرا محبت میفرمائید؟
00:10
در هنگام بازخرید زودهنگام ایا سود قطعی تعلق میگیرد یا تضمینی؟
00:12
باتشکر شما نماینده کدام شرکت هستید؟
00:14
من شنیده بودم برخی شرکتها هنگام بازخرید زودهنگام سود قطعی می دهند و برخی تضمینی
00:18
اگر مبلغی را در قسمت اندوخته قرار دهیم از همان سال اول مبلغ سود بالاتر از حق بیمه میشود،عزیزان آیا اینگونه نیست؟
00:19
سپاس،موفق و سربلند باشید
Deleted joined group by link from Group
00:20
Deleted Account
من اووووووومدم 😁😁😁
00:23
Deleted Account
تشکر ازین فایل
ولی اطلاعات در مورد بیمه ایران صحیح نیست
بعنوان مثال
بیمه مان
آخرین سال حیات را پوشش میدهد که اینجا ذکر شده ، ندارد
و ...
ضمنا
تفکیک طرح جامع زندگی را از مان انجام نداده
بازهم تشکر.
00:26
👍👍👍👍
دقیقا
ضمن اینکه هزینه پزشکی هم داره
ولی اینجا ذکر شده که نداره
بیمه مان تاسقف 5تومان درسال هزینه پزشکی پوشش میده
و......
00:27
Deleted Account
ممنونم
00:27
Deleted Account
دقیقا
چون الان کسی طرح جامع خریداری نمیکنه
ولی اینجا حتی ذکر نشده که طرح جامع است یا مان.
که در هرصورت درمورد بیمه ایران صدق نمیکنه
00:29
جالبه
که کسی اعتراض نکرد
من الان باز کردم و اعتراضم رو عنوان کردم
00:32
ممنون که پیگیر شدید🙏
Deleted joined group by link from Group
Tohid khalilvand joined group by link from Group
Deleted joined group by link from Group
08:00
Deleted Account
سلام
08:01
دوستان و همکاران گرامی آیا برنامه دفتر تلفن که یاد آوره سرسید انقضا بیمه نامه مشتری هم باشه سراغ دادید؟
Deleted joined group by link from Group
08:42
Deleted Account
نرم افزار نیست؟ بعد می خوام روی سیستم باشه که بتونم چک کنم
08:44
فن اواران الارم داره
08:52
متونم بپرسم چه روشی
08:57
Deleted Account
من یک برنامه پیدا کردم می گه 20هزار می خوام ببینم ارزانتر هست یا نه
08:58
برای بیمه ایران از سایت خروجی میگری میده به برنامه
08:58
گزارشات و دفتر تلفن ارسال پیامک صوتی و متنی هم داره
09:00
و اینک کدوم مشتری باید اطلاع رسانی بشه
Shahram Musavi joined group by link from Group
Deleted joined group by link from Group
09:31
Deleted Account
نمونه هم داره
09:31
میشه خواهش کنم پی وی بیاد من رپورتم
zarei .Pasargad joined group by link from Group
⚖M Partovi⚖rabbit.png (256×256) https://cdn.rockyrabbit.io/tasks/ra joined group by link from Group
10:22
مظهرکریمی|بیمه ایران|کد۳۵۳۶۲|
سلام همکاران بیمه رازی قیمت ثالث پژو پارس 6 سال تخفیف بیمه رازی چنده ؟
10:37
Deleted Account
همکاران گرامی در جریان هستید ممنوعیت بیمه شخص ثالث برای خودروهای صفر کیلومتر توسط خودروساز به کجا رسید؟
10:44
نمی دونم چرا بیمه مرکزی خیال کرده حریف این گردن کلفت ها میشه!!!
10:45
Deleted Account
یک سوال چرا بیمه ایران گرونتر بقیه بیمه ها
10:46
Rezaei fard 7303.Melat
Rezaei fard 7303.Melat 23.04.2016 10:39:09
سلام .در مورد بیمه نامه ایی که کوپن کنده هستن وبعضی نمایندگان شرکتهای بیمه بدون در نظر گرفتن کوپن مصرفی تخفیفات سالهای عدم خسارت رو برای بیمه گذاران لحاظ میکنند , لطفا بیشتر توضیح بدید
10:46
Rezaei fard 7303.Melat
Rezaei fard 7303.Melat 23.04.2016 10:41:24
من میخوام نحوه پرداخت خسارت رو بدونم
10:47
Deleted Account
وقتی بیمه ایران برخلاف سایر شرکت ها که مجاز به صدور بیمه هستن، موظف به صدور هر بیمه نامه ای هست و ناچارا ریسک بیمه های زیان ده رو قبول می کنه باید هم گرون تر باشه
10:48
Deleted Account
یعنی چه
10:49
خوب چرا مثلا پراید یک سال تخفیف یکی مگه 700خورده یکی می گه 600خورده
10:51
Deleted Account
اگر مورد بیمه ای رو هیچ شرکتی حاضر نشه صادر کنه بیمه ایران ملزم به صدور بیمه نامه هست. مثلا خودروهای خطی کایه رو اکثر شرکت ها به خاطر ریسک بالا و زیان ده بودن نمی زنن( و کسی نمی تونه بهشون ایرادی بگیره) اما بیمه ایران نمی تونه از صدور بیمه نامه در چنین مواردی استنکاف کنه و باید بیمه رو صادر کنه
10:52
Deleted Account
منظور در این مورد چرا یاید انقدر اختلاف باشه اخ
10:53
Deleted Account
برخی از تخفیف ها نرخ شکنی و غیرکارشناسانه هست به ویژه رو ثالث! اما در رشته های دیگه بسته به ضریب خسارت شرکت، تخفیف داده میشه
10:54
این اختلاف ناشی از تخفیف 15 درصدی هست. ممکنه اون شرکت ضریب خسارت ثالثش پایی باشه و همچین تخفیفی بده
10:55
Deleted Account
خوب همون ثالث خوب وقتی مشتریراین میبین می پره دیگه
10:57
Deleted Account
بازار رقابته دیگه. حالا شما ثالث رو بی خیال شید برید دنبال سایر رشته ها
Deleted joined group by link from Group
Deleted joined group by link from Group
Deleted joined group by link from Group
Deleted joined group by link from Group
Deleted joined group by link from Group
وجیهه joined group by link from Group
13:48
Deleted Account
سلام.از آسیا کسی هست؟؟؟
Frdh Abrari joined group by link from Group
14:14
broker
دوستان سلام درباره عوارض تابلو به شهرداری اطلاعات دارید لطفا به اشتراک بگذارید
14:19
Deleted Account
اینکه قبلا اعلام شده بود و تمامی شرکتها ملزم ب رعایت این دستورالعمل شدن
14:50
Deleted Account
جان😳
16:17
اميرحسين مومني
باسلام اگر طبقه خطر هر2 باشگاه همسان باشد ومالک آنها یکنفر میشه
16:20
khosravi
سلام،اگه از طرف شهرداری نیومدن سراغتون اصلا دنبالش نرید امااگه بیان دیگه باید توی شهرداری منطقه مربوطه تشکیل پرونده بدین وعوارضش وپرداخت کنین مبلغی م که میگن معلوم نیست چطوری حساب میکنن !!
16:29
Deleted Account
یعنی اضافه وزن داره یا چاق یا لاغر
16:30
باید بهش اضافه نرخ بدن و زمان سود بهش سود کمتری بدن
16:31
khosravi
احتمالا اضافه وزن دارن به اون دلیل حق بیمه ش اضافه نرخ میخو ره
16:35
Deleted Account
بستگی داره ضریب چند درصد زده باشه
16:35
مثل ثالث ک قدیم بهش جریمه میخورد
16:41
khosravi
بستگی داره که وزن بیمه شده چقد از حد استاندارد فاصله داشته باشه معمولا کارشناس صدور یه جدول دارن که داخل اون قد ووزن استاندارد نوشته شده واگه پایین تر یا بالاتر از استاندارد باشه اضافه نرخ میخوره
16:46
Deleted Account
بیمه های دو بار خسارتی رو بدون تخفیف میزنیم مشکلی نداره که
16:47
تهمینه جهانتاج
وزن نرمال بر اساس قد محاسبه میشه؟
17:04
Rezaei fard 7303.Melat
اگه قبل از کار شما , خانم حسابتون رو رسید اونوقت چی
17:06
Deleted Account
ذی نفع حیات توی بیمه عمر می تونه خودش باشه ولی نمی شه ذینفع فوتش هم خودش باشه
ولی در اصل معناش اینه که ذینفع رو به نام وراث قانونی زده باشید و این باعث می شه مالیات بر ارث شامل این بیمه عمر بشه!!!
17:11
Rezaei fard 7303.Melat
مطمئنا جواب رد بهش میدن . میفهمن افکارش پلیده
17:28
Deleted Account
استاد کمی کلاس آموزشی میزارید؟؟؟
17:33
Deleted Account
دوستان خارج از موضوع گروه بحث نکنید😌
18:24
Deleted Account
رازی برا تاکسیا 25تا داره
18:27
Deleted Account
دوستان سلام کسی قرار داد مسولیت متصدیان حمل نقل داره یا اطلاع از شرایط عدم خسارتش داره ترجیحا بیمه پارسیان باشن مچکر میشم
18:33
میلاد
سلام تاریخ ثبت نام آزمون نمایندگی بیمه چه تاریخیه
maryam Rh joined group by link from Group
18:57
Deleted Account
👍👍👍👏👏👏👏👏👏👏👏
19:20
Ali Taha
سلام دوستان عزيز
من يه سوال دارم ؟ هركي تجربه اش داره جواب بده
بيمه مسئوليت مدني دارندگان ماشين الات راهسازي در مقابل اشخاص ثالث دقيقا ثالث شامل چه اشخاصي نميشه ؟
من جرثقيل بيمه كردم صدمه به نيروي كارفرما زده مقصر جرثقيل بوده بيمه قبول نكرده
19:21
ميگه چون رابطه كاري بينشون هست ثالث حساب نميشه
19:29
سلام دوست عزيز
بيمه مسئوليت ثالث كارگاهي خريداري كردن
محل فعاليت مشخص شده
نه ثالث اجباري
19:31
متشكرم كه راهنمايي ميكنيد
19:33
بله درسته بيمه قلاب اگر به شخصي خسارت جاني وارد كنه ؟
19:34
من مشكلم با تعريف شخص ثالثه ؟
19:35
جرثقيل بار ول شده به افراد كارفرما صدمه زده
19:36
Deleted Account
این که ربطی به ثالث نداره
19:36
Ali Taha
شكست ماشين الات به خود ماشين اگه خسارتي وارد بشه پوداخت ميكنه مثل بيمه بدنه
19:38
من با مدير مسئوليت هم بحث كردم ولي نتونستم قانعش كنم
اونم منو نتونست قانع كنه
19:38
بله ولي شركت ميكه نيروي كارفرما ثالث نيست
19:39
Deleted Account
کارفرما و پیمانکار رو باید جداگانه بیمه می کردید مثل بقیه ی مسئولیت ها
19:40
Ali Taha
كارفرما جدا گونه بيمه داره واي مقصر شناخته نشده كه از بيمه اش استفاده مرد
19:42
من خودم چنتا كلاس بيمه هاي مسئوليت رفتم
ولي متأسفانه بازم خوب اموزش نميدن
سوال ميكني جواب قانع كننده اي ندارن
19:43
Deleted Account
سلام
19:43
استاد حمید امامی تهران همایش نداره تازگیا
19:44
Deleted Account
بهتره برای تهران اتوماسیون کنید مسئله رو
19:45
Ali Taha
نتيجه نداد
19:46
Deleted Account
به سلامتی😉
20:00
M.s dolati
سلام،7درصد
20:25
Deleted Account
کارگاه تصویر سازی و تجسم مغزی
فرض کنید قرار است با یک کشتی به جزیره ای بروید که همه افراد جزیره کر و لال هستن و شما باید ظرف ۲۴ساعت وقت دارید یک بیمه نامه بفروشید و برگردید
پاسخ خود را به ادمین ارسال نمایید
زمان تا ساعت نه شب فردا
Mahak Hamcar Karnameh joined group by link from Group
Deleted joined group by link from Group
21:53
M لاچینانی
سلام
وقت بخیر
دوستان کسی اطلاع از زمان آزمون بیمه مرکزی اردیبهشت داره؟
Ma.Motamedi joined group by link from Group
22:50
Deleted Account
چه بیمه ای؟
23:15
Leila Masoudi
تقدیر در گرو تدبیر است
23:17
✖️AliN✖️
بيمه كار أفرين، انتخاب كار آفرين ها
23:19
Deleted Account
این تاریخ چه امتحانی
23:20
✖️AliN✖️
bime markazi
23:20
Deleted Account
مرسی
23:23
✖️AliN✖️
من ميگم شعا بايد ساده باشه، شعا خودم براي بيمه اميد اين هست:
با اميد زندگى جريان دارد
23:23
Deleted Account
اين تاريخ براي كلاسايي هستش ك نماينده جديد هستن يا قديمي؟
سلام
23:26
میلاد
سلام برای آزمون بیمه مرکزی هستش
23:28
Deleted Account
سلام دوستان بیشتر توضیح میدین
23:28
Deleted Account
بله
آزمون براي نمايندگان قديمي هستش ك بدون آزمون فعاليت ميكردن يا براي كساني ك درخواست نمايندگي جديد دادند؟
23:29
Deleted Account
شرمنده مطمينيد؟
23:30
✖️AliN✖️
bale kolan ye emtehan bime markazi migire na sad model ke in ham bara moteghaziaye jadide ham namayandehaye ghadimi
23:31
Deleted Account
ممنون
ati.lavasani joined group by link from Group
07:57
S.m@hdi j...??
باسلام.متأسفانه تخلف بیداد می کنه و آنچنان که باید رسیدگی نمیشه.من خودم چندین بار ازاین دست موارد رو عنوان کردم و خواستار برخورد شدم ولی.......
09:11
Deleted Account
26 درصد از 15 درصد یا 26 درصد خالص.
09:12
چون بهضی شرکتها برای بازاریابی بیشتر از این روش استفاده میکنن.
09:12
frz&frhm
دوستان نمایندگان بیمه باید به شهرداری عوارض بدهند؟لطفا اگر نامه ای دال بر معافیت وجود داره در گروه بزارید.ممنون
09:13
Deleted Account
اگر واقعا همچینی چیزی هست ییمه گذارانش باید برن جدول سودشون رو براشون بیمه ملت با مهرو امضا براشون تایید کنه
09:14
khosravi
[In reply to خسروی]
🔴به موجب رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری
✅اخذ عوارض از تابلوهای سردرمغازه ها و دفاترکارخلاف است.
شهرداری و شورای شهر تصمیم به اخذ عوارض از تابلوی سر درب مغازه ها ودفاتر کار گرفتند و موضوع شکایت چون در دیوان عدالت مطرح شد اخذ عوارض از تابلوی سردرب مغازه و دفتر کار را خلاف دانسته رای به ابطال تصمیمات شورا و شهرداری داد که رای هیات عمومی دیوان برای دیگر شهرداری ها و شعبات دیوان عدالت اداری لازم الاتباع هست.اطلاع رسانی کنیم که همه درجریان باشید و اگر کسی خواست تابلو سردرب مغازه یا دفتر بزند نگذارد پول زور گرفته شود !
🏳رای شماره ۷۱۰ مورخ ۳ / ۶ / ۱۳۹۴ هیات عمومی دیوان عدالت اداری :
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ 3/6/1394 با حضور رئیس و معاونین دیوان عدالت اداری و روسا و مستشاران و دادرسا ن شعب دیوان تشکیل شد و پس از بحث و بررسی، با اکثریت آراء به شرح زیر به صدور رأی مبادرت کرده است.
🆎رأی هيأت عمومي
هر چند به موجب بند 26 ماده 71 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب سال 1375، تصویب نرخ خدمات ارائه شده توسط شهرداری و سازمانهای وابسته به آن با رعایت آیین نامه مالی و معاملاتی شهرداریها جزو وظایف شورای اسلامی شهر اعلام شده است، لیکن از آن جا که تابلوهای منصوب بر سر درب اماکن تجاری و اداری علی القاعده مبین معرفی محل استقرار و فعالیت اماکن مذکور است و وسیله تبلیغاتی در زمینه ارائه خدمات مربوط شناخته نمی شود و اصولاً شهرداری در این خصوص ارائه کننده خدمت خاصی نبوده تا استحقاق دریافت بهای آن را داشته باشد لذا بند 2-4 از مصوبه شماره 7 هشتاد و هشتمین جلسه دوره سوم شورای اسلامی شهر اهواز به شماره4374-13/11/1387 مغایر قانون و خارج از حدود اختیارات مرجع وضع مصوبه تشخیص داده می شود و به استناد بند 1 ماده 12 و ماده 88 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب سال 1392 ابطال می شود.
محمدجعفر منتظری
رئیس هیأت عمومی دیوان
09:14
frz&frhm
والا من ی جا با ی نامه برخورد کردم که معافیت داریم...
09:15
Deleted Account
بله درسته ولی یک نفر باید بره جدول سود سال 94 بگیره ببینه واقعا 26 درصده یا ۲6 درصد 15 درصد
09:19
khosravi
مگه عوارض کسب وپیشه با عوارض تابلو فرق میکنه؟
09:20
من خودم عوارض کسب وپیشه پرداخت کردم به شهرداری مگفنم بیمه معاف اما قبول نکردن گفتن همچین چیزی نیست
09:24
frz&frhm
منم تا حالا پرداخت نکردم...این مشکل برا یکی از دوستان بوجود آمده
09:24
khosravi
به نظرتون اگه پرداخت نکنیم چی میشه؟
09:25
frz&frhm
اگه خیلی گیر بدن..میتونن پلپ کنند.
09:26
قبول دارم...جدول نیوجرسی جالب بود
09:27
khosravi
منظورم اینه اگه ادامه ندیم من یک بار تاحالا پرداخت کردم یعنی دوباره میان در دفترو میگیرن پلمپ کنن😳
09:30
frz&frhm
من20متری شهرداری ام تاحالا سراغم نیومدن با گذشت4سال.
09:31
khosravi
خب منو دی ماه اومدن شناسایی کردن مجبورم کردن رفتم شهرداری اونجا پرداخت کردم بعد ش به من گفت اردیبهشت بیا مال سال بعدو پرداخت کو تابهت تخفیف بخوره!حالا میگم اگه نرم به نظرتون ممکن دوباره بیان سراغم!😢😢
09:31
frz&frhm
تا زمانیکه مالک نباشی مشکل بوجود نمیاد...یشرطیکه موجر نره از شهرداری استعلام بگیری ..در رفتی.
09:32
کاری به کارشون ندارم.
09:37
khosravi
عجب گیری افتادیم از دست این شهرداری و مالیات و...اگه قانون خب باید براهمه اجرابشه اگه نه ماچه گناهی کردیم
10:06
Ebi 🐰
خیر دوستان
26 درصد خالص نیست
8 درصد سود مشارکت اضافه بر اون 18 درصده
که میشه 26 درصد.
برید سوال کنید. همینجوری نگید خواهشاً
با احترام
🙏🙏🙏🙏🙏
10:10
khosravi
چطوری ؟شهرداری میگه ما هیچ بخشنامه یا ابلاغیه و.. نداریم که براساس اون بیمه معاف باشه!از اون طرفم به شعبه میگم میگه حالا که تشکیل پرونده دادی وپرداخت کردی کاری نمیشه کرد منم این وسط گیرافتادم
10:39
hedayat-shahed
جدول غلط است.
11:04
Deleted Account
در آتشسوزی مسکونی سینا حرف اول رو می زنه
11:07
هر صد میلیون زیر 9تومن
11:07
هر صد میلیون زیر 8تومن
11:07
هر صد میلیون زیر 7تومن
11:10
کارگاه صنایع چوب 3/33 هستش
ولی همونم می تونیم با 1.665 بزنیم
11:11
البته چوب رو خیلی باید گیر بدیم تا تخفیف این طوری بدن و کاغذ رو
11:11
ولی بهمون گقتن می تونید تا50درصد تخفیف بگیرید
11:12
حسین مقدم نیا
خسارت چی؟
بهمین نسبت خسارت هم میدید؟
11:12
Deleted Account
وقتی بیمه صادر بشه خسارت باید طبق سرمایه پرداخت بشه
11:13
معمولا بازدید ها دست خودمونه ولی شاید چون قضیه متفاوته احتمالا بازدید هم داشته باشه
11:20
Deleted Account
ولی چون حرفشو زدن تو جلسه که 50درصد رو تخفیف می دن حتما این کارو می کنن
نهایتا همون بازدید رو بخوان
11:21
از این هم پایین تر می تونیم بزنیم
11:22
و بازدید هست که مدیریت ریسک رو مشخص می کنه
11:24
برای همینم هست که نرخشون بالاست
11:24
پس قبلش یه مدیریت ریسک انجام شده
11:25
فقط کار با کار متفاوت می شه برا همین بازدید رو هم چاشنیش کردن
11:37
درب ورودی و خروجی
نسبت سرمایه به فضای مورد بیمه
محدوده ی مورد بیمه
ارتفاع چیدمان
فاصله ی چیدمان
و خیلی از چیز هایی که توی پرسشنامه آمده از نزدیکی آتشنشانی تا آب و وسایل گرم کننده و ... هم موثر هستند
Amin Bahra joined group by link from Group
Deleted joined group by link from Group
ابوالفضل جوان joined group by link from Group
12:18
Deleted Account
ببینید اینه؟
توی فایل های گروه نگاه کنید
12:24
سایت بیمه مرکزی رفتین؟
12:27
Deleted Account
من رفتم ولی برای کارگزاری چیزی نزده بود
13:18
Deleted Account
تو قسمت اطلاعیه هست ...
Parand joined group by link from Group
Deleted joined group by link from Group
13:40
Deleted Account
تاریخ برگزاری ازمون کارگزاری 3/16امسال میباشد
13:44
عذر میخوام ازمون 3/6
13:58
Dr.H R
سلام روزتون بخیر ظاهرا توتلگرام ریپورت شدم ممنون میشم اگه هر نفر بیست تا استیکر برام بفرسته از ریپورتی در بیام ممنون و سپاسگذارم
14:03
حسین مقدم نیا
پوزش میخام . برای کارگزاری باید چند سال سابقه نمایندگی داشته باشی؟
14:06
Deleted Account
کسانی ک رشته بیمه هست 2سال سایر رشته ها 5سال
14:07
دوستان ک میخوان امتحان کارگزاری بدن حتما شرایط مقررات بخونن
14:12
frz&frhm
سلام کسی توو گروه دانشگاه رشته بیمه عضو هست؟
14:13
حسین مقدم نیا
ممنون🌺
14:30
Deleted Account
بدون شرح،فقط بخونید...
رفتم بیمه برای الحاقیه
میگم اگه ترمزم برید
سرپایینی هم بود سمت راست 2نفر ایستاده بودن و سمت چپ یه پورشه بود چیکار کنم ؟
گفت خوب معلومه بزن به دو تا آدما چون دیشون رو بیمه میده ولی اگه بزنی به پورشه بیمه فقط 5میلیون میده بدبخت میشی .
گفتم واقعا چقدر قوانین تو ایران منطقیه
بعد گفت راستی اگه دیدی زدی به دو تاشون و نمردن ناقص شدن حتما برگرد سه بار از روشون رد شو چون
نقص عضو مثلا قطع نخاع تا 700میلیون دیه داره که بیمه نمیده .
حتما مطمعن شو که مردن .
خوب شد مطلع شدم واقعا
خدا به این قانون گزارهاو دولت عقل بده
این واقعی بود نوشتم داستان نبودا...
🤔🤔🤔🤔🤔🤔
14:36
سلام همکار عزیز ...
من به مشتری توصیه میکنم مقدار افزایش حق بیمه سالیانه رو بیست درصد بگیرن ...
اینطوری مبلغ اخری قابل توجه تر و با شرایط سی سال دیگه سازگار تره
14:38
یک بیمه سی تومنی با افزایش بیست درصدی خیلی بهتر ازبیمه پنجاه تومنی ۱۰ درصدی هست ... تو سیستم امتحان کنین ...
15:01
حسین مقدم نیا
بله. خیلی تفاوت داره. حدود 800هزارتومن تفاوتش
15:11
M.s dolati
بله تفاوتشم زياده
15:13
Deleted Account
n. b
15:18
Deleted Account
خود شعبه معرفي ميكنه اگر اشتباه نكنم
15:37
سعید یوسفی
سلام
دوستان محاسبه الحاقیه بیمه شخص ثالث روش و فرمول خاصی داره .ممنون
Deleted joined group by link from Group
15:47
Deleted Account
سلام
حق بیمه ثالیانه ÷365
جواب *15%
15:48
تعداد روز های باقیمانده از بیمه را ضربدر حق بیمه روزانه و ضربدر 15%
15:49
بازهم ازبقیه همکاران سوال کنید
Deleted joined group by link from Group
16:52
Deleted Account
سلام به همه ي دوستان ،كسي هست لينك خوده كانال تلگرامه بيمه عمر و آتيه پاسارگاد رو بزاره -ممنون🙏
Deleted joined group by link from Group
16:59
Deleted Account
ایران مشکل داره هنوز
16:59
Deleted Account
نه متاسفاته برای همه قطعه
16:59
Deleted Account
خیلی هم بده اینطوری خطا ممکن خیلی پیش بیاد
17:00
Deleted Account
باید مدیران شرکتها اقذام کنن. وگرنه از دست ما کاری برنماید
17:00
Deleted Account
قطعه سینا هم
17:01
بله فاقدی از یک بار خسارت بیشتره چون تو فاقدی جریمه ی دیرکرد یک سال رو از بیمه گذار می گیریم
17:10
Deleted Account
سلام و خسته نباشید به همکارای عزیز ...
یه سوال داشتم
در بیمه عمر پاسارگاد تخفیف ثالث و بدنه به بیمه گذار تعلق میگیره یا بیمه شده ؟
17:12
ممنون یه سوال دیگه ... الزاما سند باید بنام بیمه گذار باشه ؟
17:19
Deleted Account
سلام شما نماینده بیمه پارسیان هستید
17:28
Deleted Account
شایدم
17:29
سعید یوسفی
بیمه البرز که چنین چیزی نبوده تا امروز
17:30
Deleted Account
واسه ما که همونه 15%
17:57
Deleted Account
بايد كمتر بشه امكان نداره بيشتر بشه 😳
18:03
Deleted Account
یک روز ازش بگذره سیستم اتومات حذفش می کنه
18:13
نامه از خود نیرو انتظامی لازمه بعد می فرستید برای شعبه
و اونجا مجوز می گیرید برای ثبت تاریخ ثبت پلاک به تاریخ خروج از پارکینگ
18:26
تاریخ صدور نخیر تاریخ شماره گذاری
18:27
حسین مقدم نیا
صحت داره یخشنامه افزایش
18:28
Deleted Account
بخشنامه طبق قانون نیست
چرا باید 25درصد بگیرن؟
18:28
حسین مقدم نیا
افزایش 25%صحت داره
18:28
Deleted Account
چی میشه اسم اینو گذاشت؟
18:40
Deleted Account
سلام ،کدام بیمه شخص ثالث اتومبیل از بقیه بیمه ها تخفیف بیشتر میده لطفا راهنمایی کنید
18:41
بیمه ماشینم پارسیانه
18:41
چند درصد تخفیف میده
18:42
آیا اقساط هم انجام میدن
18:43
ولی فکر کنم کوثر اقساط انجام بده
18:45
بدنه هم انجام میده کوثر
18:47
آره پیگیر کوثر میشم
18:49
ولی برای بدنه پارسیان یک جا دیدم زده بود تا70درصد تخفیف میده صحت داره یا نه
18:51
بیمه ایران خوبه یا کوثر
18:51
هر دو میتونم اقساط انجام بدم
18:51
Deleted Account
وقتی هر کدوم ماها شرکت خودمونو معرفی می کنیم پس همه شرکتا خوبن
18:52
Deleted Account
پشتیبانی کدومشون خوبه
18:52
Deleted Account
همه خوبن دیگه بحث نکنین ههههه
18:52
Ebi 🐰
دوست عزیز سوالتون خارج از چارچوب گروهه
18:53
Deleted Account
خدا به داد مردم برسه
18:53
کوثر 20درصد تخفیف داره به جیبت نگاه می کنی یا به مزایا؟
18:53
khosravi
این سوال امتحان الهی😝😝
18:53
Deleted Account
هردو
18:53
Ebi 🐰
چرا مگه چی میشه؟
18:54
Deleted Account
گرون می شه دیگه
18:55
Ebi 🐰
دوست عزیز بهترین پیشنهادی که میتونم بهت بکنم اینه که یه پرس و جو بکنی و پیش یه نمایندگی آشنا بیمه کنی
18:55
Deleted Account
مردم تو این قسمتی که ما هستیم سر هزار تومن می رن بیمه ی دیگه چه برسه به 20 درصد بخوان گرونش کنن(با برداشتن تخفیفات)
18:55
Deleted Account
مگه تو این گروه افراد غیر بیمه ای هم هستند؟
18:56
Deleted Account
لینک پخشه همه جا
18:56
Deleted Account
آیا باید اینطور باشه؟
18:56
Ebi 🐰
بله دیگه
مگه مشخص نیس؟
18:57
Deleted Account
من فکر کردم فقط برای بیمه ای هاست
18:57
این موضوع اصلا خوب نیست.
18:58
Deleted Account
دوست عزیز بیا نمایندگی خودم کارت رو راه بندازیم
18:58
Deleted Account
این گروه برای نماینده هاست بحث اطلاعاتی داره من فکر نکنم این صحیح باشه.....
18:59
Deleted Account
همه خوبن شما نقد بزن تخفیف بگیر از پارسیان
19:00
Deleted Account
بله دقیقا و بعضی وقتا بحثایی هست که بهتره بیمه گذار در اون بحث ها نباشه
19:00
Ebi 🐰
وای خدا...!!
تعجب میکنم چقدم جواب میگیرن از همکارا!
19:06
Deleted Account
بله اطلاع رسانی شد قرار شد پیگیری بشه از دوستان تقاضا دارم جواب غیر بیمه ای ها داده نشه اینجا جاش نیست.🙏🙏
19:08
Deleted Account
اگه دوس داريي به ايند فكر كني و زندگي خوبي داشته باشي خودت و اطرافيانتو بيمه عمر كن
19:10
Deleted Account
مرسی از توجهتون دوست عزیز
19:13
Deleted Account
مدیر محترم وقتی غیر بیمه ها اینجا باشن مسلما بحث رقابتی خواه یا ناخواه پیش میاد
از نظر بده تا جایی که بشه این افراد نباشن محیط آروم تره
تجربه این موضوع رو ثابت کرده
19:15
Deleted Account
دوستان لطف کنند قوانین رو رعایت کنند فرمت# برای سوال و پاسخ.
فقط پرسش و پاسخ
19:18
Ebi 🐰
درسته. نباشن بهتره.
ولی مشخص نمیشه کی غیر بیمه اییه.
تنها راه چاره اینه که جواب هایی که داده میشه به دور از حس رقابت و ... باشه.
و اینکه نرخ اصلی بیمه مرکزی جواب داده بشه و فرد هم خودش بره سوال کنه که کدوم بهتره و کدوم تخفیف بیشتر داره.
19:21
Deleted Account
#قوانین_گروه #قوانین1⃣تبلیغات به هر روشی ممنوع مگر با هماهنگی قبلی با ادمین های کانال باشد
2⃣ توهین و بی نظمی ممنوع
3⃣ پرسیدن سوال بی ربط ممنوع ( فقط در حوزه بیمه)
4⃣ استفاده از استیکر اکیداً ممنوع
برای پرسش سوال حتما از قالب زیر برای سوال استفاده کنید و از تگ های زیر استفاده کنید
شخص سوال کننده
#سوال شخص جواب دهنده
#پاسخ در غیر این صورت چت حذف میشه
⭕️لینک گروه پرسش و پاسخ بیمه
https://telegram.me/joinchat/BOcHKjvSyeM47DIGYqoQPAدوستان توجه داشته باشید این گروه برای سهولت در پرسیدن سوالات و رسیدن به جواب در حوزه بیمه تشکیل شده لطفا همکاری کنید 🙏🙏🙏
🍃Prepared by:
@iranestelam
19:21
Ebi 🐰
زیر 30 سال چی؟؟؟
مدت قرارداد
یا سن بیمه شده؟
19:22
#پاسخبا سالانه بودن پرداخت حق بیمه موافقم
19:23
Deleted Account
هر دوش باید همون سی سال باشه و چون تساعدی بالا می ره و چون بچه اگر باباش بمیره کی می خواد قسط های بیمه عمر بچه رو بپردازه؟
19:23
Deleted Account
بله دقیقا درسته اما حداقل اونایی که شناسایی میشن حذف بشن.
19:24
Deleted Account
👏👏👏👏🙏🙏
19:27
Ebi 🐰
#پاسخنه
موافق نیستم.
بیمه عمر واسه همه لازمه.
خانواده ای که 6 یا مثلا 7 سال واسه بچشون زحمت کشیدن، اگه خدای ناکرده فوت بشه کل زحمتشون هدر میره.
این از قسمت عمر بیمه عمر.
اما خب یه پس انداز خوبی هم هست واسه همون بچه. یا اصلا واسه والدینش.
هزینه ازدواج، تحصیلات و ...
19:29
Deleted Account
هیچ کسی روی پولی که بعد از فوت بچشون به دستشون بیاد اصلا فکر نمی کنه چه برسه حساب کنه
من اولویت ها رو می گم
اول باید سرپرست خانواده بیمه بشه
در اولویت دوم همسر سرپرست
در اولویت سوم اگر پول بود بچه هاشونو بیمه کنند
19:29
Deleted Account
با سلام ،روي صحبتم به نمايندهاي عزيز و محترمه ، اين كانال براي تبادل اطلاعات بيمه ايي فوق العادس اما، بصورت علمي اگه بحث شه خيلي عاليه و بهتره سوالاته كليشه ايي و بي محتوا پاسخ داده نشه .باتشكر
19:30
Ebi 🐰
صد درصد باید به همین شکل باشه
19:30
Deleted Account
در ضمن احتمال خطر فوت برای بچه بیشتره یا برای سرپرست؟
2 نقصان وجود سرپرست ضررش بیشتره یا بچه؟
19:30
Deleted Account
مرسی 👍
19:30
Deleted Account
دارین میرید؟
19:31
Ebi 🐰
سرپرست جواب هردو سوال
19:32
Deleted Account
😄😄😄
19:32
Deleted Account
فمیدم
19:33
Ebi 🐰
ما اینجا فقط یه کلانتر داریم
که سرور و استاد همه ماست
19:33
اختیار دارید قربان. نفرمائید.
19:35
ولی یه واقعیته که وقتی یه بحث رقابتی پیش میاد همه سریع واکنش نشون میدن.
این واکنش از ناشی بودن و عدم اطلاعات بیمه ای سرچشمه میگیره.
بیاید به روز باشیم..
19:36
Deleted Account
👍👍👍
H.z joined group by link from Group
19:43
Deleted Account
دوستان كيا ميتونن بطوره روان و ساده تفاوتهاي بانك رو با بيمه عمر به مشتري توضيح بدن و مجابش كنن بياد سرمايه گذاري كنه تو بيمه
19:54
.
دوست عزیز دیه زن و مرد یکسان شد
19:56
Deleted Account
حتی نقص عضو؟
19:56
فوت رو شنیده بودم ولی نقص عضو نمیدونستم
19:56
چون قبلنا سر نقص عضو خیلی به خانمها ظلم میشد
19:58
خدایش با زحمات زیادی تونستیم یخده حقمون رو.بگیریم
20:00
حادثه تصادف با اتومبیل بوده یا چیز دیگه ای؟
20:00
اگر بر اثر تصادف بوده صندوق تامین خسارتها بیمه مرکزی مراجعه کنن خسارت بگیرن
20:01
عه کاش جواب سواشو بهش بگین
20:01
کمکی بشه به خاتواده مرحوم
20:07
Deleted Account
بیمه کمک 24.04.2016 20:02:28
سلام
کارگاه خلاقیت امشب
لامپ .سوزن .اجر
یک وسیله ساخته و به ادمین ارسال نمایید
زمان :نه شب فردا
20:07
Deleted Account
بیمه کمک 24.04.2016 20:04:20
کارگاه شغل
فلافلی
سه سوالطراحی کرده و به ادمین ارسال نمایید در یک بند
خلاقیت به خرج دهید
20:08
Deleted Account
بیمه کمک 24.04.2016 20:06:34
کارگاه فعال سازی تخیل و تجسم مغزی
پوشش باز نشتگی و سرمایه گزاری رو به تصویر بکشید
و به ادمین ارسال نمایید
20:10
Deleted Account
شما تشیف بیارید کانال الان اطلاعیه پخش میشه
20:13
Deleted Account
اگه به این سوالتون جواب بدیم از صحنه حذف میشیم
20:13
Deleted Account
شما دنبال کارمزدی
20:13
Deleted Account
تبلیغ ممنوعه
20:14
Deleted Account
پاسارگاد کارمزد خوبی میده
20:15
Deleted Account
الان اقای کلانتر راهنمایتون میکنن
20:17
Deleted Account
بیا پی وی من بهت توضیح میدم
m.sohrabi joined group by link from Group
20:47
Deleted Account
اگر 10 سالم از بیمش گذشته باشه ولی لاشه بیمه باشه فاقد حساب نمیشه چون تخفیف بهش برگشت داده میشه و فقط جریمه یک سال بهش برگشت داده میشه.فاقد ینی چند سال هست که کلا بیمه نداره
20:51
Deleted Account
درسته
20:52
بخشنامه بیمه نرکزیه
20:53
الان سه سال این بخشنامه تومده
20:53
خودتون گفتین نگیم تبلیغه
20:53
Deleted Account
ما میزنیم.بیمه ایران
20:53
حسین مقدم نیا
ما تو دانا با این شرایط صادر میکنیم
20:54
Deleted Account
اصلا بخشنامه بیمه مرکزی هست همه باید انجام بدن
20:55
حامدارجمندنیا (فعال در صنعت بیمه و گردشگری)
خیلی جالب هست
20:55
Deleted Account
بیمه دانا هم تخفیفات رو برمیگردونه.منم شنیدم
20:55
Deleted Account
میشه بزنین فردا پیگیری کنید
20:55
Deleted Account
چرا مال سه سال پیشه
20:55
حامدارجمندنیا (فعال در صنعت بیمه و گردشگری)
لطفا اصل بخشنامه را بزارید
20:55
Deleted Account
یه پیگیری بکنید
20:55
حامدارجمندنیا (فعال در صنعت بیمه و گردشگری)
منم ایرانم ولی
20:56
Deleted Account
من فردا نگاه میکنم اگه پیدا کردم ش میگذارم.
20:56
Deleted Account
خب خوبه که اکثرا این کارو میکنن
20:57
Deleted Account
😀😀😄
21:05
$ Saeid
باسلام
بیمه ایران کوثر اينجوري صدور میکنن
Morteza joined group by link from Group
23:15
عبدالحســین شــــریفی
مدیر محترم گروه لطفا تاریچخه گروه رو یه نگاهی بهش بنداز گوشی هنگ نکنه یه وقتهایی
23:20
Deleted Account
اره دقیقا
salizade joined group by link from Group
هادی joined group by link from Group
00:28
Amir Hematian
سلام.بسیار تصمیم جالب و درستی است 👏
00:30
Deleted Account
سلام
شب خوش
پس پیشنهاد میدم که مدیران یا اعضاء فعال گروه اگه تو پیوی سوال میکنن خوشون رو معرفی کنن
چون خود من به شخصه پیام های کسی که نمیشناسم رو تحت هیچ شرایطی باز نمیکنم و پاک میکنم
01:26
Deleted Account
خيلي وقت گير و سخته شما لطف كن از هركسي كارت شناسايي بيمش رو بصورت عكس درخواست كن .البته اين نظره بندس🙏
05:47
Deleted Account
بسیار عالی ممنون
07:19
Deleted Account
فکر میکنم همه بیمه ها داشته باشند .
مثلا ما تا سن 80 سالگی داریم.
07:23
مدت معین تا 30 ساله اما میتونن تا 80 سالگی هم انتخاب کنن.
Ardalan joined group by link from Group
07:40
Deleted Account
بیمه مان
سن بیمه شده باضافه مدت قرارداد
حداکثر تا106سالگی بیمه شده میباشد
پش مدت قرارداد رو میشه خیلی بیشتر از 30انتخاب کرد البته اگر سن بیمه شده اجازه بدهد
07:44
Deleted Account
نه یه بند هست که داریم که اگه بیمه گذار بخواد با انتخاب اون میتونه تا سن 80 سالگی بیمه باشه
07:49
Deleted Account
سلام اخرین مدت قرار داد واسه بیمه نامه عمر فقط ۳۰سال هست
07:51
دقیقا این بند رو میگم اگه بخوان میتونن تا 80 سالگی استفاده کنند یا می تونند برای مدت معین تا 30 سال استفاده کنند
08:00
Deleted Account
اغلب مردم مایل هستند که از سود پایانیشون خودشون استفاده کنند ... کمتر کسی هست که فقط به پوشش ها تکیه کنه ...
یه
#سوال پوشش های بیماری و ... از هشتاد سالگی به بعد هم قابل استفاده هست ؟
08:03
M. R
نه نیست فقط تا سن شصت سالگی بیمه شده البته در بیمه مان
08:03
نقص عضو هم تا سن ۷۰ سالگی
08:04
Deleted Account
خیر
بعضی از پوشش ها تا 60 سالگیه
08:04
$ Saeid
سلام تاسف شدید سالگی ميتونه پوشش بگیره
08:05
نقص عضو تا شصد سالگی
08:06
Deleted Account
وقتی پوشش های اصلی و بدرد بخور برای بیمه شده حذف میشن چه لزومی داره به مدت بیمه رو طولانی کنه و از سودش استفاده نکنه ؟
یه جورایی فقط سرمایه فوت میمونه برای وراث که کسی اینکارو نمیکنه ....
08:08
Deleted Account
ممنون که مستند جواب میدین
08:08
Deleted Account
یه جورایی حقوق مردا بیشتر شده نه زنها
چون دیه ی زن می رسه به مرد
مردها هم که می گن این حق ما نیست
چرا الکی زور می زنید یه چیزو بیارین تو قانون؟؟😂😂😂😂
08:09
Deleted Account
اگر بیمه گزار در سالهای پایانی قرارداد
تصمیم به بیشتر کردن طول مدت قرارداد داشته باشه
باتوجه به اینکه سن ایشون افزایش پیدا کرده و ریسکش بالاتره
مجبور به پرداخت حق بیمه بالاتر خواهد بود
پس بد نیست که از ابتدا قرارداد رو طولانیتر بنویسه و اگر تمایل به ادامه دادن نداشت
بازخرید کنه
08:13
Deleted Account
من هم موقع فروش همینو به مشتری هام میگم چون ارزش بازخرید و ذخیره ریاضی از سال ششم برابر میشن ... اما این مزیت ِ کاربردی نسبت به سایر بیمه های عمر نیست ... خصوصا که زمان پیری از نظر روانشناسی پیر ها به مال دنیا علاقه مند تر میشن و دوست دارن سرمایه عمرشونو تو حساب بانکی شون بذارن ...
08:17
Deleted Account
سلام همکاران گرامی من دنبال نامه گشتم ولی چون عطف به نامه شمده بود اصل بخشنامه تخفیف عدم خسارت بیمه مرکزی رو ندارم . فقط شماره نامه و تاریخشو براتون میزارم میتونید باستناد اون با شعبه تون هماهنگ کنید تا از این به بعد بتونید تخفیف عدم خسارت رو بعد از گذشتن چند سال که ماشین بیمه نشده بهش تخفیف رو لحاظ کنید. شماره نامه
93/401/15114 مورخ 92/3/24 که از شرکتهای بیمه درخواست شده تا بخشنامه شماره 91/48218 مورخ 91/11/9 رو روی بیمه های شخص ثالث اعمال کنن . منظور تخفیفات عدم خسارت برای بیمه گذارانی که یک یا چند ساله که از تاریخ انقضای بیمه نامه آنها گذشته.
08:17
این بخشنامه و شماره نامه ها مربوط به بیمه مرکزی است
08:18
Frdh Abrari
سلام . هدف از خرید بیمه عمر و کلا فلسفه ایجاد بیمه عمر سرمایه فوت هستش. پوشش های دیگه به مرور و کم کم به بیمه عمر اضافه شدند
08:18
Deleted Account
👌👌👌
08:21
Deleted Account
آخه بعضی همکارا نمیدونستن دنبال بخشنامه بیمه مرکزی بودن . منم شماره نامه ای که به شرکته اعلام کرده بودن رو گذاشتم تا به استنادش بتونن تخفیفات رو به مشتری بدن
08:22
Deleted Account
سلام .دوستان بعد از اجرای احکام چقدر زمان میبره دیه به حساب زیان دیده بره مدارک دادگاه رو هم تحویل بیمه داده ،خسارتشم جرحی بوده بیمه اشم ایران؟؟
08:23
Deleted Account
بله ولی ما موقع فروش به سابقه کار نداریم به ماهیت حال بیمه عمر کار داریم ... وگرنه مشتری میتونه با حق بیمه کمتر بیمه به شرط فوت تهیه کنه ...
کلا به نظرم بیمه عمر و تامین اتیه تا ۱۰۶ سالگی ایده کاربردی از طرف شرکت بیمه متبوع نیست ... نظر شخصیمو گفتم همین
08:29
Deleted Account
ممنون اخه بهش گفتن تا دوماه بعد.
08:30
Deleted Account
آیا هدف این گروه پاسخ به سوالات بیمه ای هست؟
یا اینکه بحث کاربردی بودن یا نبودن ایده هاو یا متبوع بودن یا نبودن شرایط خاص هر شرکت؟؟
به نظرشخصی بنده بهتره تعصب روی شرکتهای مختلف بیمه کنار گذاشته بشه و بجای این مورد تعصب روی صنعت بیمه داشته باشیم که اقتصاد مملکت وابسته است به این صنعت
این هم نظر شخصی بنده بود.
08:31
Deleted Account
شخص ثالث .بیمه ای ایرانه
08:49
Deleted Account
چکار از دست ما ساختس براتون انجام بدبم
09:02
A R
سلام
از بیمه البرز کسی هست؟
samira mohammadi ۲۱۴۹۰ joined group by link from Group
09:38
samira mohammadi ۲۱۴۹۰
سلام بفرماید من نماینده بیمه اسیا هستم
10:20
Deleted Account
سلام بر دروستان و همكاران گرامي
در خصوص الحاقيه شخص ثالث بيمه ايران آيا با مشكل جريمه برخورد كردين من چندتا از بيمه نامه هاي شخص ثالثم رو كه الحاقيه زدم براشون جريمه ديركرد محاسبه كرده از دوستان صاحب نظر كمك مي خواستم لطفا راهنمايي بفرماييد
M.B joined group by link from Group
10:23
اینو همین الان صادر کردم
10:23
این وسیله موقع صدور اولیه دیرکرد داشته
10:25
زمان صدور الحاقیه هم تخفیفات لحاظ میشه هم جریمه ها
10:41
Deleted Account
از نظر مالی سر ده سال دیگه اولی بازخرید به حساب نمیاد و پول ش رو با سود می گیره ولی اون یکی بازخریده و کمتر می گیره
10:43
frz&frhm
سلام بیمه دانا کسی هست؟
10:50
سعید یوسفی
بله من البرزم
10:50
Deleted Account
دانا🖐
10:58
Deleted Account
ولي در مورد بقيه دير كرديا اينطور نبود
10:59
خوب من چكار كنم مشتري هم جريمه رو پرداخت نمي كنه
11:00
Deleted Account
دیرکرد هم گران شده است
11:01
Deleted Account
اينكار كه به خواست نماينده نيست نميشه استرداد وجه كرد لطفا راهنمايي
11:04
اين به جريمه اي كه ميشن كاري نداره مشكل الان نوشتن جريمه ديركرد اضافي هست
11:05
لطفا كمك در رابطه با أمثال اين الحاقيه ها قبل از اينكه خود مشتري بخواد پيگيري كنه
Behrooz Rostamani🐰 joined group by link from Group
11:32
Deleted Account
بازهم ممنون واقعا كانال خوبي بود
11:39
Deleted Account
بیمه که با جریمه صادر شده الحاقیش هم جریمه میخوره ... من هم داشتم
11:48
Behrooz Rostamani🐰
نه توی همه موارد ، در صورتی که زیر 10 تومن باشه قابل قبوله ، ما 100 ، 300 ، 400 ، 700 هزار تومن هم جریمه دیرکرد داشتیم
y@Ld@ 💎🐰 🐈⬛ joined group by link from Group
H.z joined group by link from Group
12:31
y@Ld@ 💎🐰 🐈⬛
باعرض سلام و وقت بخیر خدمت همکاران محترم،
بیمه بدنه صادرکردم نام ذینفع را اشتباه زدم.
درقسمت مدیریت مشتریان اصلاح کردم ولی همچنان هنگام پرینت بیمه نامه نام قبلی لحاظ میشود،
لطفا راهنمایی بفرمایید به چه صورت اصلاحش کنم
12:34
Behrooz Rostamani🐰
kodom sherkat ?
12:35
Behrooz Rostamani🐰
یه الحاقیه جدید بزنید دوباره نام ذینفع جدید را انتخاب کنید
12:41
y@Ld@ 💎🐰 🐈⬛
متشکرم
12:42
Behrooz Rostamani🐰
خواهش میکنم
12:47
Rezaei fard 7303.Melat
متاسفانه بیمه گذاران به هیچ عنوان به زمان خسارت فکر نمی کنند و صرفا حق بیمه کم رو می پسندن
12:47
Behrooz Rostamani🐰
نرخ بیمه ها بستگی به شرکت ها داره ، هر شرکتی یه آپشن خاصی داره ، در برابر خدماتی که میگیرید هزینه پرداخت می کنید
12:49
Rezaei fard 7303.Melat
مخصوصا در بحث ثالث , بیمه گذاران دنبال پایین ترین نرخ هستن وتوجیه ایشان اینه که ما تعهد رو برای طرف مقابل داریم میخریم و موقع خسارت هم کوپن میدیم و برامون مهم نیست که طرف خسارت بگیره یا نه
12:50
Behrooz Rostamani🐰
😂😂 مهنث
12:51
Rezaei fard 7303.Melat
جناب کلانتر شما در مقابل حرف بیمه گذار چه پاسخی قانع کننده ایی میتونید بهشون ارائه بدید که ما هم بهشون بگیم
12:54
بیمه ایران برزگر ۴۹۶۳
بي انصافيه ولي اينجوريه
12:57
Behrooz Rostamani🐰
بی انصافی نیست باگ نرم افزاری بود که طبق مکاتبات اداری با جناب آقای منصوری و برنامه نویسی مجدد الحاقیه ها بعد مشکلات نرم افزاری فراوان ، نرم افزار جدید را قبول کردند و روی سرور ثالث 1 و 2 راه اندازی شد ،
12:58
نمایندگان محترم بیمه ایران ، مبالغ جریمه دیرکرد اضافی را با شماره 09668 و داخلی 1036 تماس بگیرید ، پاسخگو شما هستم ،
12:58
در غیر اینصورت مبالغ زیاد را الحاقیه جدید زده ، مبالغ مالی را افزوده و ببینید مبلغ بازگشتی بهتون میده یا نه اگه داد خبر بدید
12:59
علی فرج اللهی
این یکی از اشتباهات بزرگ مردم هست که متاسفانه نمایندگان توضیح درستی به بیمه گزاران نمیدهند
رویایی ترین حالت در بیمه شخص ثالث اینه که شما به یک پراید بزنید و سپرش بشکنه و یک کوپن بکنید و اون شخص بره دنبال خسارتش.
متاسفانه از بیمه شخص ثالث تنها همین در ذهن مردم وجود داره
ولی اگر من راننده خودرو بودم و چند نفر از دوستان و فامیل هم سوار ماشین من بودند و من در تصادفی که مقصرش هم هستم باعث فوت و یا نقص عضو اون افراد شدم قراره این کوپن رو به چه کسی بدم؟
13:01
Behrooz Rostamani🐰
مبلغ 253 میلیون دیه راننده یکی از مزیت هایی است که به صورت پیشفرض در بیمه نامه های ایران صادر می شود
13:02
Rezaei fard 7303.Melat
دربيمه ملت هم وجود داره
13:03
علی فرج اللهی
پیش فرض در همه بیمه ها همین هست
حرف من درباره اشتباهی هست که مردم میکنند و فکر میکنند در بیمه شخص ثالث همیشه یک کوپن کنده میشه و بقیه مصیبت به عهده کسیه که کوپن رو گرفته
13:04
Rezaei fard 7303.Melat
ديه راننده در تمام شرکتها در بیمه ثالث اعمال ميشه
13:06
حال سوال من اینه که در صورتیکه شرکت متعهد پرداخت خسارت از دادن خسارت خودداری کنه ،آیا زیان دیده میتونه از مقصر حادثه شکایت کنه یا خير?
13:07
علی فرج اللهی
خوب پس فکر کردید برای چی الان بیمه گزارهای توسعه در زندان هستند؟
13:13
Behrooz Rostamani🐰
بله وقتی به من زنگ میزنن که تصادف کردن و شخص مقصر یه بیمه نامشو داده و برای پرداخت خسارت حاضر نمی شه حرفی واسه گفتن نمی مونه ،
13:14
شماره های ستاد دیه ویژه رفع مشکلات بیمه توسعه : 33970240-5 لطفا اگه کسیو میشناسید اطلاع رسانی کنید
13:22
حسین مقدم نیا
بله. زیان دیده با مراجعه به شورای حل اختلاف میتونه شکایت کنه
14:01
جواهر شیروانی نماینده جنرال بیمه سامان کد۷۱۵۱
سلام خدمت دوستان عزیز
14:05
سلام خدمت آقای عارف بنده کارشناس فروش بیمه تکمیلی هستم اگرمایل باشید میتونم طرح ویژه تکمیلیمونو براتون فکس کنم
14:15
حسین مقدم نیا
برای بنده هم لطفا بفرستید🌻🌻🌻
14:37
Deleted Account
از دوستان البرزی کسی هست؟
Elnaz Rayegani joined group by link from Group
16:25
Samaneh jafari .
راجع به این سوال همکارمون کسی میدونه بیمه مان ایران اینطوریه که اگه فردی ۳۰ ساله زده زودتر از موعد ارزش بازخریدشو بخواد قیمتش تغییر نمیکنه؟ ؟
16:27
Deleted Account
سلام من یک سوال تخصصی دارم کسی میتتونه جواب بده
16:50
Deleted Account
همکار محترم سلام مجدد
سال گذشته یکی از دوستان ما با یک بچه 4ساله تصادف میکنه و باعث آسیب میشود مدارک کامل و جهت استفاده از بیمه )ملت(اقدام میشود پس از بررسی شرکت بیمه از پرداخت خسارت خودداری میکند و علت را وجو دشبهات وحقیقی نبودن تصادف اعلام میکند پس پیگیری از طریق مراجع قضایی نظر
مراجع هم دال بر واقعی بودن تصادف و پرداخت دیه میباشد ولی هنوز بیمه زیر بار نمیرود خسارت پرداخت نمیکند از طریق بیمه مرکزی پیگیری شده ولی جواب ندادن تکلیف چیه
16:51
سوال مطرح شد دوست عزیز جواب بدین لطفا
Deleted joined group by link from Group
17:09
رای دادگاه صادر شده شبهات را بی دلیل خوانده
Kia joined group by link from Group
17:43
Deleted Account
اقدام شده ولی نتیجه ای حاصل نشده
17:53
Deleted Account
Deleted Account 25.04.2016 17:52:07
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت همکاران گرامی.بنده بایک مشکلی برخوردکردم که ازاساتیدمحترم خواهش میکنم بنده روراهنمایی بفرمایین.بنده به یک پزشک پیشنهادبیمه عمردادم که درجلسه ی قرارمون مبلغ روزیادنوشتن ولی فرداش اومدن ومبلغ رویه دفعه آوردن پایین.درصمن ایشون ازلحاظ مالی خیلی غنی هستن واین پول هابراشون چیزی نیس وهدفشون هم ازبیمه عمرفقط سرمایه گذاری هس ولی درموردکم کردن مبلغ دلیلشونتونستم پیداکنم.میخواستم کمکم کنین که دوباره مثل روزاول راغب بشن ومبلغ روافزایش بدن.اگه راه حلی ارایه بدین ممنون میشم.
18:03
Amin Bahra
وقتی رای دادگاه صادر میشه بیمه موظف به پرداخت است واگر شکی بر حادثه دارد میتواند اعاده دادرسی ماده 3 انجام دهد...شخص زیاندیده از طریق داداگاه حقوقی پیگیری کند واز حساب شرکت بعد از 15روزمیتواند برداشت کند
18:05
از طریق داداگاه حقوقی اقدام نیازی نیست به بیمه مراجعه کند
18:09
اگه بیمه شک داشت باید طبق ماده22اقدام میکرد جلو حکم دادگاه الان که رای صادر شده نمیتونه پرداخت کنه
18:23
mori taheri
دوستان اون قیمت لیست تخفیف برای 4 شرکت که تو گروه اومده واقعیت داره آیا؟ پراید بدون تخفیف 675؟
18:24
قیمت ثالث با 30% تخفیف برای 4 شرکت آسیا دانا معلم البرز
18:26
منظورم اینه دوستان راسته واقعا؟
18:27
جناب کلانتر شما از کدوم شرکتی بزرگوار؟
18:28
آخه پارسالم این نرخ نبود
18:28
آیا جزو این 5 شرکت هستی؟
18:30
آخه خوبیت نداره این جور جدول بفرستن مردم فکر میکنن چه خبر من خودم دم دری بیمه دی دیدم نوشته ثالث 70% تخفیف یعنی چه این
18:30
Deleted Account
تا70درصده
18:34
mori taheri
اونو که همه ملت میدون برادر گل گفتی نوشته بود بغیر از تخفیف عدم خسارت
18:34
Deleted Account
سلام نمونه سوال بیمه مرکزی دارید؟
18:35
Deleted Account
ایناهاش
18:36
Deleted Account
خیلی ممنون
18:38
Deleted Account
حتما فاقدی رو فاقد جریمه می زنن!!!
18:43
اسمش هیس هیس بود نه شرکت بیمه اش
18:55
Deleted Account
دوستان یه سوال
اگه جایی برامون بیمه رد بشه مشکلی پیش میاد؟
18:57
خوب آخه اگه اونجا قطع شه که خدارو شکر ما رو بیمه نمیکنن
19:01
اوکی پس برم بگم برام رد نکنن بیمه رو یا اگه مشکلی باشه قبلش اخطار میدن؟
19:05
اوکی مرسی از راهنماییتون ممنون🙏
A joined group by link from Group
19:15
کلا شراکت تو هیچ کاری خوب نیست اونم به صور مساوی
19:43
Behrooz Rostamani🐰
دوستاني كه توي بيمه ايران فعاليت دارن و الحاقيه تغيير تعهدات زدن و جريمه ديركرد بالا خورده براسون فردا از ٩ الي ١ با شماره ٠٩٦٦٨ داخلي ١٠٣٦ تماس بگيرند ارجاع كنم
19:56
حسین مقدم نیا
من اگه مدیر بیمه مرکزی بودم
اولین کاری که میکردم
این بود که:
فرهنگ بیمه رو جزو دروس اجباری برای دانش آموزان در مقطع ابتدایی به بعد میکردم.
ما فرهنگ بیمه نداریم.
وگرنه خیلی هم تعداد نماینده ها نسبت به 80میلیون جمعیت کشور کم داریم.🌻🌻
20:04
Deleted Account
بفرستید کپی فیشهاتونو به مرکز تا براتون درس کنه
20:06
Deleted Account
گناوه؟
20:09
Behrooz Rostamani🐰
بله. اول الحاقيه مجدد بزنيد صدور نكنيد. مالي رو يه مقدار بيشتر بكنيد. بالاي صفحه به رنگ ابي مبلغ بازگشتي رو ميزنه
20:10
اگه ميبينيد مبلغ بازگشتي كمتر از مبلغ پرداختي شماست تماس بگيريد
20:10
حسین مقدم نیا
استاد مردم کمتر از 10% با بیمه آشنا هستن.
به جرات میتونم بگم. بعضی از مردم فرق بیمه و مالیات نمیدونن
20:15
Deleted Account
خداییش یه دفتر کنارمون بزاریم مشتری مسکن هم برامون میاد
20:15
حسین مقدم نیا
جناب مردم ثالث چون اجباری تا حدودی میشناسن
20:17
Deleted Account
باز بحث رقابتی و شرکتی شد
20:17
من موندم بیمه ملتیا چه کار می کنن اصلا ثالث نمی زنن
دمشون گرم واقعا نماینده بیمه هستند
20:21
چون تخفیف دارن و بقیه ندارن منظورش بود دیگه
20:22
یکی از همکاراتو بیمه ملت می گفت یه بار شرکت بهمون هدیه داد 200 یا 300 هزار تومن برای اینکه ثالث نزده بودیم تو اون ماه
20:22
Deleted Account
خوش بحالشون
20:22
Deleted Account
خب در عوضش ثالث نزده بوده!!!
20:23
به شما بگن ثالث نزن جمع می کنی بیمه تونو خخخخخخخخخخخ
20:23
تمام دعواهای معمول و روزانه توی این چت هامون درباره ی همین ثالثه
20:24
Deleted Account
موفق باشی. 👏👏👏
20:35
✖️AliN✖️
mersi aghaye kalantar👍
Deleted joined group by link from Group
22:04
Ali Taha
سلام دوستان من مدير يك شركت تعاوني مسكن هستم
بيمه ام واسه خودم رد ميكنم
بنظرتون منم دو شغله بحساب ميام ؟
چون شركت تعاونيه
22:12
پس ميگيد بيمه ام قطع كنم 😔
22:12
ميشه از طريق دفتر ليست رد كنيم چون خودمون كارفرما هستيم ؟
❤FATIMA❤️ joined group by link from Group
22:22
❣زهره سعیدی پور❣
General Karafarin kod 3334 hastam
H/Z joined group by link from Group
22:38
Rezaei fard 7303.Melat
تامین اجتماعی هزینه هاش سرسام آ وره.من چند سال سابقه دارم میخواستم ادامه بدم ،امسال ماهیانه 300هزار تومن باید پرداخت کنم .
00:07
homa Abd
#سوالشنیدم میگن اگر یک سال از مدت بیمه ثالث بگزره جریمه روزانه ش حذف میشه و تخفیف عدم خسارت ماشین یا موتور حذف میشه! درسته؟
00:10
Deleted Account
تخخفیف عدم خسارتش محاسبه نمی شه اون سال ولی سال بعد بهش می دن تخفیفات قبلیشو
00:12
homa Abd
جریمه یک سال عدم بیمه شم باید بده؟
00:13
Deleted Account
سلام
حتي با گذشت بيش از يكسال از انقضا بيمه باز هم تخفيفات اعمال ميشود و جريمه مدتي كه بيمه نشده نيز محاسبه ميگردد
00:15
اين مورد كه شما فرموديد در مورد مفقودي هاست
00:16
Deleted Account
نخیر وقتی تو سیستم محاسبه کنید می بینید که قیمت 8سال تخفیفی که دارای بیش از یک سال جریمه باشه با قیمت خسارتی با جریمه بیش از یک سال و فاقدی یکی در میاد
00:18
البته جدیدا سیستم برای موتور های دارای تخفیف و جریمه رو کمتر حساب می کرد تا فاقدی تام
ولی ماشینو حساب نکردم دقیق که هنوز همان طور قبله یا نه
07:15
Deleted Account
💐💐🙏🙏👏👏
M. Golstani joined group by link from Group
Deleted joined group by link from Group
08:09
Deleted Account
و مورد دیگه اینکه بانک برای امراض صعب العلاج هزینه ای نمیده ' سرمایه فوت نمیده 'تازه در صورت فوت طرف پول رو بلوکه میکنه
08:25
Behrooz Rostamani🐰
robot ha az channel delete shan lotfan
08:44
Deleted Account
سلام صبح همکارای عزیز بخیر
#سوالیکی از دوستان نماینده خودشو بیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمانی کرده و حدود شش ساله حق بیمه واریز میکنه در صورتی که به عنوان نماینده دو شغله معرفی شه میتونه بیمه تامین اجتماعی رو از کارگر ساختمانی به ازاد تبدیل کنه ؟
و اینکه ایا نماینده بیمه میتونه خودش خودشو بیمه تامین کنه ؟
ممنونم ...
08:51
Behrooz Rostamani🐰
koshti maro
09:18
Mamashi(bime iran)
سلام حضور همكاران گرامي من مي خوام از سرمايه بيمه عمرم وام بگيرم حدودا ١٥٠٠٠٠٠٠٠ريال به نظرتون سودش چه قد مي شه ؟ درصد وام بيمه عمر چقدر هستش؟
09:19
تهمینه جهانتاج
4درصد بیشتر از سودش
22درصد
09:23
بیمه ایران برزگر ۴۹۶۳
به گمانم ٤درصد بيشتراز سودي كه بيمه ميده يعني اگر سود ١٥درصدي ميده ميشه ١٩درصد
09:26
Mamashi(bime iran)
بله درسته به من هم از شعبه گفتن ١٩درصد به نظرتون اگه وام رو وردارم به سرمايه بيمه نامم لطمه اي نمي خوره؟
09:29
بیمه ایران برزگر ۴۹۶۳
اصلا لطمه اي نخواهد زد ،اساسا ربطي ندارن تا زماني كه شما اقساط روبه موقع پرداخت كني
09:33
Deleted Account
4% بیشتر از سود تضمینی
البته سلام و عرض ادب
09:38
تهمینه جهانتاج
#سوالبیمه مسیولیت دفاتر اسناد رسمی جوابگو چه چیزی هست؟
09:55
Mehdi
سلام از بچه های بیمه نوین کسی هست
10:15
khosravi
دوستان کدوم شرکت بیمه درمان انفردای داره؟
10:24
Deleted Account
k ککج
10:30
Deleted Account
شرکتها درمان انفرادی ندارن مگر ملت که خانواده رو بیمه می کنه
ولی هستند درمان هایی که بیمه گذارانشان نامعلومه تعدادشون و بینشون اسمو رد می کنن مراقب باشین :)
10:38
khosravi
ممنون، بیمه خانواده میدونین حق بیمه ش برای هر نفرچقده؟
12:48
Mansoori Babak
سلام دوست عزیز بیمه ملت برای حداقل دو نفر انجام میده حق بیمه متناسب به سن و نوع طرح انتخابی متفاوته
12:54
Mehdi
از بیمه نوین کسی نبود
13:06
Deleted Account
بزن سه شیفت
Deleted joined group by link from Group
15:02
y@Ld@ 💎🐰 🐈⬛
سلام خدمت همکاران گرامی
بیمه مسیولیت آسانسور را به نام چه کسی باید صادر کرد؟
15:05
اگر ب نام شخصی صادر بشه، خودش تخت پوشش است؟
15:06
یا بنام هییت مدیره ساختمان صادر شود، اعضا تحت پوشش بیمه هستند؟
15:07
Deleted Account
اگر بنام شخص صادر بشه خودش تحت پوشش نيست
15:08
بنام هيات مديره هم احتمالا هيات مديريه هم كلا همشون تحت پوشش نيستند
Deleted joined group by link from Group
15:27
y@Ld@ 💎🐰 🐈⬛
میتوان بنام شرکت سرویس دهنده اسانسور صادر کرد؟
15:31
شرکتی ک در حال حاضر نگهداری و سرویس آسانسور را به عهده دارد
15:42
با توجه به صحبت همکار شعبه اگر بنام شرکت سرویس دهنده صادر بشه، کارمندان شرکت تحت پوشش بیمه نیستند.
این درسته؟
ساختمان اداری است و شرکت هم از ساکنین ساختمان است
Deleted joined group by link from Group
Deleted joined group by link from Group
Deleted joined group by link from Group
16:07
Deleted Account
Mishe linke goroh ro bm bdin
Deleted joined group by link from Group
16:50
Deleted Account
عمرا
16:58
Deleted Account
منم صبح تماس گرفتم با امور مالیاتی الکی سامانشون اطلاعات منو تایید نکردن. بعد میگم چرا الکی سیستم پیغام میدهداعضا هیتدمدیرتون تطابق نداره. من اصلا هیت مدیره ندارم شرکت حقوقی نیستم. میگه مخصوصا این کارا رو میکنیم مردم یه ذره فعالیت داشته باشن. تلفنی حل نمیشه باید حضوری بیاین. 😂😂😤😤😖😖😭😭😄😄
16:58
میخوان مردم بدونن یه ذره ورزش کنن
Deleted joined group by link from Group
17:05
Deleted Account
اخه جالبه تو تمام سیستمها اطلاعات شرکا رو خودم زدم بعد میگن تطابق نداره باید بیاین اینجا. یه سری سر کد.پستی ده بیست دفعه گفتن برو اداره پست، اداره مالیات تکلیفی و اداره ارزش افزوده. فقط یه نفر میخواد تو این اداره مالیاتیا باشه
17:13
جالبه همیشه نماینده ها از ادارات مالیاتی طلبکارن ولی نمیتونن اضافه واریزیشونو بگیرن
17:17
Deleted Account
دولت می گیره فقط
17:25
اتفاقا رها شدن که بگیرن
نامه های نانوشته و دستورات ناخوانده دارن
17:26
از کارمندای مالیات شنیدم که گفتن بهشون تا می تونید بگیرید
17:37
شما هر شرطی رو خواستین می تونین توی شرایط خصوصی بیارین
17:39
در کل شرایط خصوصی هر شرطیه که در خارج از شرایط عمومی بیمه نامه ها باشه
می خواد از نظر پرداخت حق بیمه باشه
یا از نظر نوع بسته بندی و چینش و سیم کشی و .... که این شرایط بر شرایط عمومی حاکم هست
من تاحالا نشنیدم شرایط کلی داشته باشیم
17:40
آقایی حالا اگه به نتیجه ی دیگه ای هم رسیدین به منم بگین اطلاعاتم بالا بره
18:16
Deleted Account
بله بفرمایید
H.z joined group by link from Group
Deleted joined group by link from Group
Deleted joined group by link from Group
MoHsEn RaZaNi joined group by link from Group
21:02
Deleted Account
برید سایت کمک رسان ایران شرایط کلی داره اونم به دردتون میخوره
21:11
در کل حق بیمه تناسب به تعداد پرسنل داره. هر چه تعداد پرسنل بیشتر باشه حق بیمه کمتر میشه. مثلا یه شرکت با هزار نفر پرسنل حق بیمه کمتری رو میدن نسبت به یه شرکت با صد پرسنل. میانگین سن بیمه شده ها روی حق بیمه تاثیر میگذاره. برای هر شرکتی که میخواین قرارداد ببندین باید هفتاد درصد پرسنل حتما تحت پوشش قرار بگیرن وگرنه شرکت بیمه قبول نمیکنه. البته استثناء هایی هم وجود داره. در کل برای استعلام نرخ هم باید جدول استعلام رو.هم بدین بیمه گذار تا سقف تعهداتت و پوششهای بیمارستانیشو و همینطور سقف فیزیوتراپی، هزینه امبولانس، نسخه، دارو و غیره رومشخص کنه. چیزی که حق بیمه رو زیاد بالا میبره پوششهای دندانپزشکی. عینک. ویزیت و از این به ور چیزهاست. بستری دربیمارستان زیاد حق بیمش نسبت به پوشش سنگین نیست. و خیلی چیزای دیگه که باید برید قوانین شرکت خودتون رو ببینید چی میگه.
Deleted joined group by link from Group
21:21
Deleted Account
دوستان پاسارگادی اگه نیاز به یک گروه درون سازمانی با حضور اساتید برتر رو دارید زحمت بدید به خودتون بیاید ایدیه من تا لینکو بهتون بدم
ƙ. ოօհʂεղ joined group by link from Group
22:00
Deleted Account
قبلا 500 تومن بود
22:14
Deleted Account
سلام
کسی هست از کارای مالی بیمه هم اطلاع داشته باشه؟
ما در مورد کسر از حقوق بیمه های اقساطی مشکل داریم چون شماره های کارمندی دستی وارد میشه بعضی وقتا اشتباه وارد می شه و مشکلات زیادی ایجاد می کنه .
22:15
شرکتی دیگه چطور عمل می کنن؟
22:16
تهمینه جهانتاج
تفاهم نامه
22:16
Deleted Account
یعنی چی ؟؟
22:18
تهمینه جهانتاج
یعنی از طرف شرکتتون تفاهم نامه میبرید امور مالیشون
شرکتها فرق میکنن
پاسارگاد
40درصد نقد
مابقی دو تا سه چک
و ...
22:18
اگر تعاونی مصرف دارن اونجا هم میتونید تفاهم نامه رو ببرید
22:20
Deleted Account
ما معمولا چکی کار نمی کنیم شماره کارمندی رو تو یه فایل می دیم سازمان مربوطه اونا از حقوق کم می کنند
22:22
مشکل اینه . که چون دستی انجام میشه اشتباهات بالا میره
مصطفی رحمانی ترشیزی joined group by link from Group
22:49
Deleted Account
سلام دوستانه ميشه بحث و گفتگو کرد خیلی خصوصی ...
امیر طاهري joined group by link from Group
22:56
Deleted Account
سه شیفت زدین بیمه شو یا یک و دو؟
23:00
سه شیفت میشه شبانه روزی دیگه
اگرم کلا نداریم که پس شب و روز نداره
Deleted joined group by link from Group
23:21
Masoud
سلام،یه سوال داشتم در مورد مالیات،اینکه میگن تو سال ۹۵ نیاز نیست صورت معاملات فصلی پر کنیم درسته؟
23:28
تهمینه جهانتاج
مالیات تکلیفی حذف شده از کارمزد
و کارمزد بالای 12/000/000شامل مالیات میشود
23:29
شعبه ما گفت حذف شده
و حتی میتونید مال سالهای قبل رو با تنظیم نامه بازپس بگیرید
23:30
Masoud
منم شنیدم حذف شده و قبلیا رو هم که کم کردن برمیگردونن
23:31
تهمینه جهانتاج
بیرجند
23:47
Behrooz Rostamani🐰
رئيس بيمه ايران كيه ؟؟
معاون بيمه ايران كيه ؟
سر دفتر رئيس بيمه ايران كيه ؟
رئيس بيمه مركزي كيه ؟
معاون بيمه مركزي كيه ؟
00:07
Zohreh Nf
ما از سال 94 دیگه معاملات فصلی نمیدیم گفتند برای بیمه ها نیاز نیست
00:07
اخیرا هم دوباره سوال کردم همون جواب رو دادند.
00:09
Ali Taha
سلام
من هم معاملات فصلي رد ميكردم ولي سال ٩٤ گفتن دفاتر بيمه نيازي نيست رد كنند
00:21
در مقابل حوادث اسانسور سه گروه مسئول هستند
١- شركت سازنده
٢- شركت تعمير و نگهداريد
٣- مديريت ساختمان
كه هر كدام به نحوي مسئوليتي در قبال ان اسانسور دارند
پس چون ما به عنوان بيمه گر داريم مسئوليت بيمه گزار در مقابل استفاده كنندگان رو بيمه ميكنيم
احتمال دارد كه بيمه گزار ما كه ميتواند يكي از سه گروه بالا باشد مقصر شناخته بشود يا نشود
اگر مقصر شناخته بشود خسارت پرداخت ميشود .
بر فرض مثال مدير ساختمان اسانسور نزد شركتي بيمه ميكند پس از مدتي حادثه پيش مي ايد كارشناس خسارت يا كارشناس دادگستري دليل حادثه رو نقص در نصب تجهيزات اعلام ميكنه و شركت سازنده مقصر ١٠٠٪ شناخته ميشه شركت بيمه از بيمه نامه مدير ساختمان خسارتي پرداخت نخواهد كرد .
چون فقط مسئوليت مدير را بيمه كرده است
00:24
Deleted Account
😂😂😂
00:46
Ali Taha
نه معاملات فصلي ا ارزش افزوده فرق ميكنه
00:48
بنگاه هاي اقتصادي موظف هستمد ميزان فروش و ميزان خريد هر فصل رو به اداره ماليات اعلام ميكن (درامد و هزينه )
00:49
خوب اگه به عنوان مدير ساختمان مقصر شناخته شد چي اونوقت بايد از جيب مباركش خسارت پرداخت كنه
00:55
اگر مدير ساختمان باشركت تعمير و نگهداري قراردادي منعقد نكنه و به سرويس ماهانه توجهي نكنه و امورات محوله خود رو به نحو درست انجام نده مطمئن باشيد درصدي از تقصير بر گردن اوست
00:59
بهر حال تو هر حادثه اي تعداد عواملي دست به دست هم يك اتفاق ناگواري رو رغم ميزنه
و هر كدام از اون عوامل مسئولي داره كه از نظر قانون بايد جواب گو باشه
01:00
به نظر من سعي كنيد به هر سه گروه پيشنهاد خريد بيمه مسئوليت كنيد
01:03
به نظر من اسانسور هاي قديمه كه فاقد اين سيستم باشند را تحت هيچ شرايطي بيمه نكنيد
01:04
به نظر من داشتن ترمز اضطراري و پاراشوت
يكي شرايط اساسي است
01:07
معمولا بيشترين حوادث اسانسور به علت سقوط هست و داشتم سيستم ترمزاضطراري خسارت جاني رو به حد صفر مي رسونه چون در جاي خودش قفل ميشه و حركت رو به پايين نخواهد داشت
01:08
اميدوارم كه هيچ وقت چنين اتفاقي واسه هيچ كس رخ نده
爪г ちђคђг joined group by link from Group
Farzaneh Bayat joined group by link from Group
Deleted joined group by link from Group
09:10
Deleted Account
mahdi, [۰۴.۰۵.۱۶ ۲۱:۱۸]
سلام .دوستان بعد از اجرای احکام چقدر زمان میبره دیه به حساب زیان دیده بره مدارک دادگاه رو هم تحویل بیمه داده ،خسارتشم جرحی بوده بیمه اشم ایران؟؟
10:35
Deleted Account
سلام
لینک لطفا
10:36
اینم به خاطر عکستون
10:37
Deleted Account
متشکرم
10:53
Deleted Account
🔴🔴🔴درد نامه یک نماینده دو شغله
در پی شناسایی ۵ هزار نمايندة دوشغله از سوی بیمه مرکزی یادداشتی از سوی یکی از نمایندگان به ریسک نیوز ارسال گردید که از پی می آید:
"با سلام احتراما
با توجه به بخشنامه جدید بیمه مرکزی مبنی بر دو شغله بودن بعضی از نماینده ها و شناسایی 5هزار نماینده دو شغله می خواهم از ریاست محترم بیمه مرکزی سوال کنم.
آیا نماینده ای که برای پرداخت کمتر بیمه در جایی فقط اسم خود را برای تامین اجتماعی رد می کند دو شغله محسوب می شود؟ یا شما برای نماینده ای که 10سال از عمر خود راصرف کار کرده با توجه به ازدیاد نماینده و گرفتن پرتفوی توسط نماینده دیگر با وعده پوشالی اقدام به این کار کرده اید؟
آیا در مملکت ما فقط نماینده بیمه دو شغله هستندکه دستور بستن دفتر بیمه را صادر کردید؟
پس چطور اعضای محترم شرکتهای دیگر بعد از بازنشستگی وارد مجموعه دیگر شده دو شغله محسوب نمی شوند؟
آیا شرکتهای محترم بیمه برای نماینده های خود ارزشی قائل می شوند؟
در شهر کوچک ما فقط یک شرکت بیمه مجوز 40نمایندگی داده است آیا جا برای کار وجود دارد که بعد از 10سال به چه شغلی مشغول شویم با زن وبچه؟
آیا شما به عواقب آن فکر کردیده اید؟ واقعا برای صنعت بیمه متاسفم که بدون فکر و تحقیق فقط به صرف خالی نبودن عریضه با نماینده ها به این شکل برخورد می کند .همانطور که شعبات شرکتهای بیمه به نماینده همچون طفل سر راهی نگاه می کنند.
با تشکر
به نقل از ریسک نیوز
vahid joined group by link from Group
11:42
Deleted Account
نمیشه ابطال کرد
11:42
Behrooz Rostamani🐰
elhaghiye batel nemishe
11:43
Deleted Account
نمیشه ابطال کرد
11:43
تو سامانه بیمه مرکزی چون امارش رفته بعدا شرکت با مشگل مواج میشخ
11:43
برای همین شرکتها ابطال نمیکنن
11:44
چون براشون دردسر میشه
11:45
اون میتونه بگه من نگرفتم
11:46
Deleted Account
ابطال الحاقیه باید با مجوز شعبه باشه که اونا هم مجوز نمیدن چون اگر خسارت پیش بیاد دردسر میشه
11:46
Deleted Account
به هر حال فکز. کنم بخاطر میلغ ناچیزی این ریسکو بیمه قبول نکنه
11:47
امکان ابطال وجود نداره
12:00
Deleted Account
نریخت یعنی چی؟
اگر صادر شده که پولشو باید ریخته باشه
12:01
خب تا 5روز وقت داشته بریزه که
Deleted joined group by link from Group
12:15
Deleted Account
slm
man namayande karafarinam
13:31
Leila Masoudi
بنده هم کارافرینم
Deleted joined group by link from Group
14:09
Deleted Account
سلام براى بيمه مسافرتى براى خارج از كشور چطور ميتونيد كمك كنيد
14:12
پاکباز بیمه معلم
سلام شوتز بزنید
Deleted joined group by link from Group
16:08
R Fereidooni
📚مرد کور
روزی مرد کوری روی پله های ساختمانی نشسته و کلاه و تابلویی را در کنار پایش قرار داده بود؛روی تابلو خوانده می شد:«من کور هستم،لطفا کمک کنید.»روزنامه نگارخلاقی از کنار او می گذشت،نگاهی به او انداخت فقط چند سکه در داخل کلاه بود.او چند سکه داخل کلاه انداخت و بدون اینکه از مرد کور اجازه بگیرد تابلوی او را برداشت آن رو برگرداند و اعلان دیگری را روی آن نوشت و تابلو را کنار پای او انداخت و آن جا را ترک کرد.
عصر آن روز روزنامه نگار به آن محل برگشت و متوجه شد که کلاه مرد کور پر از سکه و اسکناس شده است.مرد کور از صدای قدم های او خبرنگار را شناخت و خواست اگر او همان کسی است که آن تابلو را نوشته،بگوید بر روی آن چه نوشته است؟
روزنامه نگار جواب داد:چیز خاص و مهمی نبود،من فقط نوشته شما را به شکل دیگری نوشتم و لبخندی زد و به راه خود ادامه داد...
مرد کور هیچ وقت ندانست که او چه نوشته است ولی روی تابلوی او خوانده میشد:امروز بهار است ولی من نمیتوانم آن را ببینم!!
نتیجه:وقتی کارتان را نمی توانید پیش ببرید،استراتژی خود را تغییر بدهید خواهید دید بهترین ها ممکن خواهد شد.باور داشته باشید هرتغییر،بهترین چیز برای زندگی است.«حتی برای کوچکترین اعمالتان از دل،فکر،هوش و روحتان مایه بگذارید این رمز موفقیت است...
17:16
Deleted Account
برای بیمه مسافرتی خارج از کشور. کشور امریکا، کانادا،ژاپن از همه گرونتره سقف تعهداتش هم پنجاه هزار یورو هست. کشورهای عضو اتحادیه شنگن تعهدات سی تا پنجاه هزاریورویی دارن. و کشورهای عربی هم ده هزار یورو. سایر کشورها هم میتونید تا پنجاه هزار یورو بزنید. حق بیمه براساس سن بیمه گذار و مدت سفر تعیین میشه. چنانچه مدت سفر بیمه گذار بیش از 92 روز باشه بیمه رو به حالت multiple بزنید. بیمه های مسافرتی اگر یکساله یا شش ماهه باشن یا بیشتر از سه ماه باید حتما بیمه گذار بعد از 92 روز به ایران برگرثه وگرنه بیمه نامش بعد از 92 روز اعتبار نداره
17:18
Deleted Account
بیار پیش من برات با 20درصد بزنم😜🙈
17:18
Deleted Account
بیار پیش من 20 درصد گرونتر برات بزنم.
17:19
Deleted Account
بیار پیش من با 25 درصد بزنم قیمت پراید
دیگه اعصاب نمیذارینا
35درصد می زنم
بسه؟
17:21
Deleted Account
من اتیش نزدم گرونتر دارم حق بیمه میگیرم
17:21
Deleted Account
شوخیه ها
البته داریم 35درصد برا طلاب مثل آسیا ولی نه برا همه
17:21
بله طلبه ها و روحانیونی که بیمه تکمیلی با سینا داشتند
17:22
بله هنوز قرارداد ثالثشونو تمدید کردند
17:22
شمنا وضعتون از طلاب بهتره
17:23
دقیقا آواز دهل از دور خوش است
17:23
کار کنن اشکالی نداره یه ماه هم بعد از سینا دانا داشت
17:24
امسالم قراره برگرده سینا ظاهرا
17:24
اتفاقا برای ما اصلا هم خوب نبود وقتی قرارداد بود
1.9درصد کارمزد می دادن بهمون
17:24
اتفاقا مشتریای خیلی محترم و خوبی بودن و مشکلی تو پرداخت نداشتیم
17:25
خود طلاب از خیلی چیزا راضی نیستند و میان پیش ما هم گله می کنند دوستان
اما همه چیز بستگی داره به مدیران حوزه و بیمه ها
17:26
بیمه هایی که معرف داشته باشن کارمزداشون کمه دیگه
17:26
البته بعضیاشون 4درصده ولی این قرارداد خاص 1.9 بود
17:27
خواستم بدونید همچین آش دهن سوزی هم نبوده
17:27
البته تو ثالث ما مشکلی نداشتیم هر چند تا می خواستیم می دادن
17:27
Deleted Account
دوست عزيز يه مشكلى كه هست من الان خودم المان هستم براى تمديد ويزام احتياج به بيمه مسافرتى دارم مراجعه كردم اداره مهاجرت ميگن بايد داشته باشي الان چيكار بايد بكنم از بيمه هاى ايران ميتونم استفاده كنم
17:28
Deleted Account
اشتباه به سمعتون رسوندن
17:28
Deleted Account
شما خارج از کشوری دیگه اینجا نمیتونی بیمه بزنی
17:28
Deleted Account
البته شایدم اون موقع از احمدی نژاد خیلیا می نالیدن
ولی الان همه از روحانی می ئنالند!!! صرفا جهت مقایسه
17:29
Deleted Account
چون بیمه نامه مسافرتی از زمانی که مهر خروج تو پاسپورت بخوره شروع میشه
17:29
باید از همون کشور بیمه نامه بخرید. البته نرخ اونجا تقریبا سه برابره ایرانه
17:30
از طریق اینترنت سری به سایتهای evasan, axa, ویا بیمه های. دیگه بزنید از اونها بیمه نامتون رو خریداری کنید
17:31
با چه بیمه ای از کشور خارج شدید؟
17:31
Deleted Account
بيمه زوريخ
17:32
Deleted Account
الان المان هستید. بیمه نامه axa که برای کشور المان هست رو خریداری کنید
17:33
Deleted Account
ممنون از راهنماييتون مراجعه كرديم سركنسولگرى گفتند كه بيمه ايران با يه شركت بيمه اينجا مذاكره كرده شما بيمه ايران كنين قبول ميكنن
17:33
Deleted Account
توی سایتش برید. و خریداری کنید. یا با شماره تلفناش تماس بگیرید برای خرید راهنمایتون کنن. از اینجا بیمه نمیتونید تهیه کنید. هر کسی هم بهتون بفروشه. و براتون صادر کنه بدونید بدون اعتباره
17:34
بیمه مسافرتی ایران رو که اصلا قبول ندارن
17:34
Deleted Account
پس اينها چى ميگن
17:34
ممنون از اين همه راهنمايي
17:34
Deleted Account
باز از سفارت بپرسید شاید قوانین جدیدی اومده باشه که ما بیخبر باشیم
17:35
Deleted Account
حتما
17:35
Deleted Account
به هر حال قبل از خرید مطمین شید
17:35
با بیمه axa هم تماس بگیرید بد نیست راهنمایی که میتونید بگیرید
18:38
Deleted Account
نکته مهم
به گفته دکتر البرت محربیان :در حقیقت ۳۸%ارتباط از طریق لحن،7%کلام،55%از طریق حالت صورت و حرکات جسمانی یا همان زبان بدن برقرار میشود
19:03
Deleted Account
باسلام خدمت همکاران یک سوال؟؟؟
آیابیمه عمر پاسارگاد دفترچه درمان داره؟این خبر ازطرف یکی از نمایندگان به مشتری بوده
19:05
Deleted Account
اره
19:06
اميرحسين مومني
سلام بله من هستم
19:07
درهرشرایطی زیان دیده باید خسارتش جبران بشه واز مقصر حادثه ریکاوری بشه که بادریافت وثیقه خسارت به صورت اقساط ازمقصر دریافت میشود
19:09
بیمه گر باید خسارت زیاندیده راپرداخت وازراننده مقصر ریکاوری کند
19:11
زیاندیده هیچگونه تقصیری ندارد
19:13
Deleted Account
مالیات بر ارزش افزوده رو تا کی وقت پرداخت داشتیم؟
19:14
اميرحسين مومني
تا سیویک یک
19:14
Deleted Account
اهههههههه خو کارمزدشو نداده مالیات می خوان؟
19:15
من قبلی رو دیر ریختم😏 اینم دیر می ریزم این طوری
19:15
اميرحسين مومني
مشمول 20% جریمه میشوید
19:15
Deleted Account
خدا لعنتشون کنه
19:16
اميرحسين مومني
بله منظور من هم دقیقا بحث دیه بود
19:22
Deleted Account
کی گفته شعبه یا اداره مالیات؟
19:35
Deleted Account
جریمه نمیگیرن یه ماه دیر بشه
19:35
Deleted Account
سیستمشون که قبول می کنه دیر هم بشه
19:36
مالیات دقیقا به کارمزد ما می خوره نه به صدورمون
پس نباید جریمه بگیرند